برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن جدید و قوی SQ NET VPN + لینک دانلود

نحوه فعال سازی SQ NET VPN برای اندروید

یکی از وی پی ان های قدرتمند برای افرادی که خواهان استفاده از آن برای دور زدن تمامی فیلترینگ های موجود هستند فیلتر شکن SQ NET VPN می باشد. این برنامه دارای ویژگی های فوق قدرتمند درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن برای دور زدن تحریم های ایجاد شده استفاده کنند. دارای اتصالی بسیار آسان می باشد که کاربران براحتی می توانند اتصال خود را در این وی پی ان برقرار سازند. دارای ویژگی های مشابه با برخی از فیلتر شکن ها می باشد که در ادامه آن ها را کاملا مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای افرادی که ار وب سایت ها برای تولید محتوا استفاده می کنند در اکثر مواقع دارای فیلترینگ می باشند. و متاسفانه افراد نمی توانند از این سایت ها استفاده کنند. در بسیاری از مواقع افراد از این سایت ها به عنوان یک منبع برای تولید محتوای خود استفاده می کنند. و می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. با این فیلتر شکن باحتی می توانید این سایت ها را از تحریماتی که برای آن ها ایجاد شده است خارج سازید. بصورت کلی نیاز به فعال سازی ساده درون خود دارد. که در ادامه به بررسی آن می پردازیم تا کاربران براحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

SQ NET VPN فیلتر شکن جدید و قوی

طبق بررسی های اننجام شده درباره این وی پی ان بیشتر افرادی که از آن استفاده کرده اند حس رضایتمندی را با آن داشته اند. بصورت کلی به دلیل انتشار تازه آن نصب بسیار زیادی را در گوگل پلی نداشته است. از این رو می توانیم نتیجه بگیریم دارای سرور های بسیار خلوتی برای اتصال می باشد. که کاربران براحتی می توانند به آن ها متصل شوند. این وی پی ان بصورت کلی با توجه به بررسی های انجام شده به عنوان فیلتر شکن جدید و قوی شناخته شده است.

بررسی نیاز های ثبت نام

در فیلتر شکن جدید و قوی SQ NET VPN کاربران براحتی می توانند درون آن ثبت نام کنند. برای ثبت نام در این وی پی ان افراد نیازی به ایجاد حساب کاربری بصورت سختگیرانه نمی باشند. زیرا بسیاری از فیلتر شکن ها به کاربران امکانت زیادی می دهند اما در ازای آن دسترسی های غیر مجاز با ثبت نام های سخت گیرانه را قرار داده اند. کاربران با استفاده از این وی پی ان می توانند براحتی در ساده ترین حالت خود درون آن ثبت نام کنند. بصورت کلی ثبت نام در این وی پی ان به دو بخش تقسیم شده است که به شرح زیر می باشد :

  1. وزرنیم : کاربران در این بخش باید یک نام انتخابی برای خود انتخاب کنند. ای نام می تواند مورد انتخابی خود شما باشد و باید حتما با زبان انگلیسی نوشته شود. همچنین باید بیشتر از 4 نویسه داشته باشد.
  2. پسورد : در فیلد بعدی کاربران باید پشور انتخابی خود را وارد کنند. این پسور باید بیشتر از 6 نویسه داشته باشد. کاربران بعد از طی کردن این فرایند با زدن بر روی اتصال مراحل را براحتی کامل می کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن SQ NET VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago