دانلود فیلتر شکن جدید محبوب KRYPT VPN

دانلود فیلتر شکن جدید محبوب KRYPT VPN

تقویت حضور آنلاین شما در دنیای اینترنتی

با هر مرور شما بیشتر متوجه ی نا امنی های اینترنتی خواهید شد. امروزه حفاظت از حریم خصوصی یکی از مهم ترین ویژگی های هر نوع اپلیکیشنی به حساب می آید. لزوما فیلتر شکن ها و وی پی ان هایی که از آن ها در مرور خود استفاده می کنیم. فیلتر شکن KRYPT VPN یک نرم افزار قدرتمند و سریع می باشد. که استفاده از آن برای شما کاربران عزیز بسیار راحت است. فقط با یک کلیک می توانید به آن متصل شوید. سرور های رایگان و سریع که شما در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید به راحتی متصل شوید و مروری امن را تجربه کنید.

دانلود فیلتر شکن جدید محبوب KRYPT VPN

یک فیلتر شکن جدید محبوب است که افراد زیادی از سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. همچنین راه حل شبکه خصوصی مجازی پیشرفته است. که برای تقویت حضور آنلاین شما در دنیای اینترنتی و دیجیتالی طراحی شده است. با استفاده از ترکیبی قدرتمند از پروتکل ها، این نرم افزار امنیت و حفاظت از حریم خصوصی و انعطاف پذیری بالاتری را برای تمام نیازهای اینترنت اعم از تماشای فیلم های سینمایی، مطلع شدن از اخبار روزانه، شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی، اجرای بازی های آنلاین و محبوب شما تضمین می کند.

وب گردی آزاد و ایمنی صدرصد تضمینی

هنگامی که صحبت از امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران می شود. این فیلتر شکن محبوب در سطح بالایی قرار دارد زیرا اتصال شما را رمزگذاری می کند. تا اشخاص ثالث نتوانند فعالیت آنلاین شما را ردیابی کنند. این اپلیکیشن ایمن تر از وی پی ان های دیگر در گوگل پلی می باشد. به طوری که هنگام اتصال حفاظت از حریم خصوصی شما شروع می شود و هیچ شخص دیگری نمی تواند به داده های شخصی شما دسترسی پیدا کند. زیرا سازنده ی فیلتر شکن جدید محبوب از بهترین سخت افزار های امنیتی برای این وی پی ان استفاده کرده است.

دانلود فیلتر شکن جدید محبوب KRYPT VPN

فیلتر شکن جدید محبوب KRYPT VPN

دسترسی به این وی پی ان یکی از بهترین و سریع ترین شبکه های مجازی جهان است که می توانید به راحتی و آسان ترین روش ممکن از آن استفاده کنید. و از مرور خود در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید لذت ببرید. در فیلتر شکن جدید محبوب از جدید ترین فناوری های روز دنیا استفاده شده است. علاوه بر امنیت و سرعت فوق العاده آن به آسانی می توانید محتوای خود را آپلود و دانلود کنید.

ویژگی های برتر فیلتر شکن جدید محبوب

1_ دسترسی به بیش از 20 سرور قدرتمند و متصل
2_ جدید ترین وی پی ان موجود در گوگل پلی برای اندروید و اتصال به همه اپراتور ها از جمله همراه اول، رایتل، ایرانسل
3_ در هنگام استفاده از وایفای عمومی ایمن بمانید
4_ بدون نیاز به پیکربندی و نام نویسی اضافه
5_ بدون محدودیت زمانی و مکانی از نرم افزار استفاده کنید
6_ دسترسی به بازی های آنلاین و جذاب همانند پابجی، کال آف دیوتی، کلش رویال، فری فایر

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن KRYPT VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *