برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید ماسک GoMask VPN

دسترسی نامحدود به سرورهای کشورهای مختلف

با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربران زیادی روی به دانلود وی پی ان های قوی در گوگل پلی آورده اند. تا بتوانند مروری امن و سریع را تجربه کنند. با خیال راحت و به دور از نگرانی در سایت های خارجی و داخلی مرور کنند و گشت و گذار خود را شروع کنند. فیلتر شکن GoMask VPN یک نرم افزار جدید و قوی است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است تا شما بتوانید با خیال راحت محتوای مورد علاقه ی خود را دنبال کنید. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید با خیال راحت مرور کنید فرقی نمی کند مشغول چه کاری هستید یا در چه مکانی هستید. فیلتر شکن جدید ماسک همیشه متصل می شود.

به راحتی به فعالیت خود در دنیای مجازی ادامه دهید. فعالیت های آنلاین خود را با این اپلیکیشن ایمن کنید. داده‌های خود را رمزگذاری کنید تا از ISPها، هکرها و تبلیغ‌کنندگان در امان بمانید و اطمینان حاصل کنید که آدرس IP و فعالیت‌های آنلاین شما ناشناس باقی می‌مانند. اجرای بی عیب و نقص بازی های آنلاین و برنامه های محبوب شبکه های اجتماعی تا بتوانید نهایت رضایت را از این اپلیکیشن داشته باشید.

ایمنی و حفاظت از حریم خصوصی کاربران

سازنده ی فیلتر شکن جدید ماسک با جدیدترین پروتکل های روز دنیا و استفاده از سخت افزار های برتر. توانسته است ایمنی فوق العاده و حفاظت شده برای وی پی ان طراحی کند. تا داده های شخصی شما را در برابر چشمانی کنجکاو محافظت کند. و از وجود دسترسی هر فردی به اطلاعات کاربران جلو گیری کند. داشتن چنین فیلتر شکن ایمنی لازمه ی هر یک از کاربران می باشد. به خصوص دوستانی که خیلی زیاد از وب سایت های مختلف گذر می کنند.

ویژگی های مهم و قابل توجه فیلتر شکن GoMask VPN

از ویژگی های مهم فیلتر شکن جدید ماسک اتصال کاملا رایگان و بدون قطعی، بهرمندی از سرور های قدرتمند ترکیه و کشور های دیگر، مروری امن و ناشناس، سرعت بسیار عالی سرور های وی پی ان، اتصال آسان فقط با یک بار کلیک، سازگار با اینترنت ثابت، وای فای، ایرانسل، همراه اول، مخابرات، شاتل، رایتل، آسیاتک، ADSL پس شما کاربران عزیز بدون هیچ تریدی این نرم افزار را دانلود کنید تا به دنیای فراتر از اینترنت دست یابید.

چرا باید از نرم افزار GoMask VPN استفاده کنید

مناسب برای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، تویتر، یوتیوب می باشد. به راحتی می تواند این اپلیکیشن ها را اجرا کنید و از مرور در آن ها لذت ببرید‌. فیلتر شکن بدون قطعی و سرعت دانلود و آپلود بی نظیر، همچنین مشاهده نکردن کوچک ترین اختلال.

پینگ پایین برای بازی های آنلاین

گیم های مسدود شده و فیلترینگ شده ی آنلاین را به راحتی اجرا کنید. این برنامه فیلترشکن قوی برای پابجی و فیلتر شکن بازی فوتبال و فیلتر شکن قوی برای بازی کالاف دیوتی میباشد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن به شدت قوی و سریع می باشد. و به راحتی می توانید رسانه های خود را به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود فیلتر شکن GoMask VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

20 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

20 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago