برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید ببر Tiger VPN

Tiger VPN برنامه ی کاربردی برای تجربه ی اینترنت امن

خوش بختانه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنتی. افراد به این درک رسیده اند برای رفع فیلترینگ سایت ها خارجی و داخلی نیازمند فیلتر شکن قوی و ایمن هستند. نه اینکه فقط از سرعت فوق العاده برخوردار باشد. بلکه باید شامل امنیت قابل پسندی نیز باشد. فیلتر شکن Tiger VPN یک نرم افزار قدرتمند، امن، و ایمن است که برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محدود استفاده می شود. همچنین کاربران گیمر از آن برای اجرای بازی های روز دنیا و آنلاین استفاده می کنند. هر شخصی پسنده به علایق خود می تواند در هر جهتی از فیلتر شکن جدید ببر استفاده کنند.

زیرا از بازخورد فوق العاده ای برخوردار است و هر فردی برای بار اول این وی‌ پی ان را دانلود می‌کند. شیفته ی عملکرد و کارایی آن می شود. لازم به ذکر است این اپلیکیشن از فناوری روز دنیا با پرتکل های جدید امنیتی توانسته عملکردی فوق العاده در مرور و اجرای برنامه های فیلترینگ ارائه دهد. به طوری که هنگام مرور هیچ مانعی سد راه شما نخواهد شد. و با خیال راحت می توانید مرور کنید. شما لایق تجربه های جدید و جذاب هستید پس با این فیلتر شکن شما به آن دست میابید.

امنیت قوی و بدون محدودیت

قطعا افراد زیادی تجربه ی مرور نا امن را داشته اند. یکی از مهم ترین دلایل آن نداشتن فیلتر شکن ایمن و مناسب است. اما فیلتر شکن جدید ببر یکی از جدید ترین و قوی ترین وی پی ان های گوگل پلی به حساب می آید. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. که هر فردی را مجذوب خود خواهد کرد. به راحتی و بدون نگرانی در سایت های خارجی و داخلی گشت و گذار کنید. و محتوای خود را با اعتماد کامل به اشتراک بگذارید.

سرور های قوی فیلتر شکن جدید ببر Tiger VPN

این وی پی ان تضمین می کند در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید از خدمات آن استفاده کنید. شامل سرور های قوی بخصوص آمریکا است. شما نگرانی نسبت به قطعی و کندی داده ی خود نخواهید داشت. در هر نقطه و هر جایی که باشید حتی در رستوران، هتل، سالن، یا هنگام سفر فقط کافی است روی سرور کلیک کنید تا متصل شوید. به همین خاطر است کاربران زیادی از این اپلیکیشن استفاده می کنند. زیرا از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد.

ساختاری ساده اما کاربردی

فیلتر شکن جدید ببر را قطعا نباید از روی جلد قضاوت کرد. هنگامی که آن را نصب می کنید. پس از اجرای آن و اتصال به سرور متوجه ی سرعت، امنیت، قدرت، و آنلاین شدن 24 ساعته را تجربه خواهید کرد. از محیط نرم افزار ساده ی برخوردار است اما با استفاده از این VPN می توانید بازی های آنلاین خود را اجرا کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع می باشد. که از محبوبیت بی شماری برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Tiger VPN

VPN

View Comments

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago