برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جادویی Magic VPN

اتصال به سرور های قوی و رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فیلتر شکن ایمن و سریع بودن آن است. اما یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه آن سرور های موجود و رایگان بودن آن است. به همین خاطر افراد به دنبال وی پی ان امن، سریع و در عین حال رایگان می گردند. فیلتر شکن Magic VPN یکی از جدید ترین فیلتر شکن های حال حاضر گوگل پلی می باشد. که با استفاده از جدید ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی از داده های شخصی شما محافظت می کند. و اطلاعات مهم شما را محفوظ نگه می دارد. از وجود دسترسی هر شخص دیگری جلو گیری می کند.

فیلتر شکن جادویی دارای سرور های رایگان و یک سرویس VPN رایگان در جهان محسوب می شود. که استفاده از آن در هر نقطه از جغرافیا که باشید بی خطر است. و با اعتماد کامل می توانید به سرور های موجود در وی پی ان وصل شوید. و مرور خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارد و هر گز اجازه نمی دهد نا امنی های اینترنتی یا افراد ثالث به اطلاعات و داده های کاربران دسترسی پیدا کنند. دسترسی به وی پی ان امن و رمز گذاری شده و به دور از هر گونه تهدید و نا امنی اینترنتی.

امنیت بی نظیری

فرقی ندارد هر جای دنیا که باشید بعد از نصب این اپلیکیشن امنیت فوق العاده قوی ای فعال می شود. که دسترسی هر شخصی را به داده های شما محدود می کند. سازنده ی این وی پی ان از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این برنامه استفاده کرده است. و جز برترین امنیت در بین فیلتر شکن های دیگر را به خود اختصاص داده است. چه بسا کاربران زیاد از امنیت و ایمنی این ابر فیلتر شکن راضی هستند.

فیلتر شکن جادویی

جز جدید ترین فناوری های ضد فیلترینگ گوگل پلی می باشد فیلتر شکن جادویی از لحاض امنیت و ایمنی بسیار قدرتمند و قابل اعتماد برای همه ی کاربران دنیا می باشد. از سرعت بسیار سریع و باور نکردنی برخودار می باشد تا شما کاربران به راحتی در دنیای اینترنتی تولید محتوا کنید. یا محتوای مورد علاقه ی خود را دانلود یا آپلود کنید. بستگی به شخص شما دارد که از این وی پی ان سریع و ایمن چطوری بخواهید استفاده کنید.

دسترسی به دنیای گیمینگ با Magic VPN

کاربران گیمر دیگر نگران کندی یا پینگ ضعیف در بازی های آنلاین خود نباشید. با پینگ ضعیف و قطعی اتصال برای همیشه خداحافظی کنید. و به سرعت و پینگ قوی برای بازی های آنلاین خود سلام کنید. سازنده ی اپلیکیشن‌ علاوه بر توجه به امنیت و سرعت وی پی ان، به پینگ قوی آن برای بازی های آنلاین توجه ی ویژه کرده است. به طوری که به راحتی و در کسری از ثانیه می توانید بازی های آنلاین و محبوب خود همچون پابجی، کال آف دیوتی، فری فایر، را اجرا کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار عالی و بسیار سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Magic VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago