برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ثابت برای ترید Agility VPN

فیلتر شکن قوی و پر سرعت برای اندروید

بیشتر کاربران امروز خواهان وی پی ان جدید و قوی تر هستند. که بتوانند به راحتی به مرور خود در وب سایت ها بپردازند‌. و اندکی با دنیای مجازی همچون اینستاگرام سرگرم بشوند. اما به دلیل عملکرد فیلتر شکن و قطعی زود هنگام نمی‌توانند آن چنان که باید و شاید از دنیای اینترنتی استفاده کنند. اما فیلتر شکن Agility VPN همانند رهنمایی برای کاربران توانسته به آن ها کمک کند. به راحتی به هر سایتی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند‌. و از مرور خود لذت ببرند. مخصوص کاربرانی که در بازار های خارجی فعالیت دارند و با دنیای ترید در ارتباط هستند. نرم افزار مخصوص برای ترید و و بازار های خارجی می باشد.

این اپلیکیشن از سرعت فوق العاده ای برخوردار می باشد و به راحتی می‌تواند به آن وصل شوید. و به امید اینکه از ترید کردن خود سودی کنید. امنیت و ایمنی به شدت سازمان یافته. و دسترسی هر شخص دیگری را به داده های شخصی کاربران محدود ساخته است. به راحتی به سرور های فیلتر شکن وصل شوید و از مرور خود لذت ببرید. فیلتر شکن پرسرعت قوی برای اندروید سازگار با اپراتور های همراه اول Hamrah-e Aval، ایرانسل Irancell، رایتل Rightel و سایر اپراتور های همراه و خانگی می باشد.

ویژگی های فیلتر شکن قوی پرسرعت Agility VPN

رابط کاربری ساده و آسان، این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده ای می باشد که هر کاربری با هر سن و سالی و حتی با هر اپراتوری همراه اول، ایرانسل، رایتل، مخابرات و… می تواند از آن استفاده کند. و مهتر از هر چیز دیگری امنیت و ایمنی به شدت قوی و ساژمان یافته. قابلیت استفاده در ترید و بازهای مالی خارجی .کاربرانی که به دنبال فیلتر شکن بی عیب و نقص هستند قطعا این نرم افزار یکی از بهترین وی پی ان های حال حاضر در بازار گوگل پلی می باشد. و همانند نعمتی برای آنان به حساب می آید.

محیط نرم افزاری ساده و جذاب

فیلتر شکن پرسرعت قوی برای اندروید Agility VPN به نظر طراحان باید زیبا باشد. به گفته ی سازنده ی این اپلیکیشن تیم طراحان تمام تلاش خود را برای طراحی این محصول صرف کرده است. طراحی ساده اما سرشار از جذابیت. همین امر باعث شده کاربران به این نرم افزار واکنش مثبت نشان دهند و آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

چرا Agility VPN یک فیلترشکن مناسب برای شما است

یک فیلترشکن رایگان است. به جای استفاده از تبلیغات آزاردهنده، به طور مستقیم برنامه را اجرا می کند. و به راحتی به تمام سرور های موجود در نرم افزار وصل شوید و از مرور خود در دنیای اینترنتی لذت ببرید. از ترید کردن خود نهایت استفاده را بکنید. فیلترشکن نامحدود است. این فیلترشکن محدودیت حجمی ندارد و شما می‌توانید برای تمام فعالیت‌های اینترنتی خود از آن استفاده کنید.

مشاهده فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود نرم افزار به شدت قوی می باشد. همچنین دارای محیط نرم افزاری ساده و کاربردی است.

لینک دانلود فیلتر شکن Agility VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

15 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

15 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

22 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago