دانلود فیلتر شکن تلگرام Quick Bolt VPN

دانلود فیلتر شکن تلگرام Quick Bolt VPN

وی پی انی جدید برای وب گردی آزاد

آیا به دنبال راهی مطمئن و برای مرور اینترنت در حین حال محافظت از حریم خصوصی و داده های خود هستید. قطعا داشتن وی پی انی که بتواند از داده های شما حفاظت کند و به ایمنی اطلاعات شخصی شما اضافه کند. بدون شک قابل پسند و کاربر پسند می باشد. فیلتر شکن Quick Bolt VPN توانسته است همه ی مشکلات را برای شما حل کند. از جمله مشکل امنیت و ایمنی اطلاعات شخصی شما. اجرای راحت برنامه های شبکه اجتماعی همانند تلگرام که بیشتر کاربران از راه تلگرام در حال کسب درآمد و بیشتر بازی های کسب در آمد هستند.

دانلود فیلتر شکن تلگرام Quick Bolt VPN
دانلود فیلتر شکن تلگرام Quick Bolt VPN

پس بدون حتی کوچک ترین تردیدی این نرم افزار می تواند برنامه ی های شبکه اجتماعی را اجرا می کند. که شما کاربران از آن راضی باشید. داشتن فیلتر شکنی سریع و ایمن نیاز هر یک از مردم عزیز کشور می باشد. حال این نرم افزار دارای قابلیت های بی‌نظیر همانند سرور های متنوع که هر کدام از سرعت زیاد برخوردار می باشند. وصل شدن سریع به هر یک از سرور های موجود در اپلیکیشن که با آن می توانید به راحتی وب گردی کنید و به بازی های مورد علاقه ی خود دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان خاطر وب گردی کنید

بدانید که فعالیت های آنلاین شما. با بهترین ویژگی های جدید روز دنیا و رمز گذاری داده های شما هیچ گاه در دسترس اشخاص ثالث قرار نمی گیرد. و از چشمانی که به دنبال داده های شما هستند محافظت می شود. از اتصالات فوق سریع بدون به خطر انداختن امنیت لذت ببرید.

لذت تجربه ی بازی و تماشای ویدیو با فیلتر شکن Quick Bolt VPN

اگر می خواهید از بازی های روز دنیا لذت ببرید. و به تجربه ی خود اضافه کنید صدرصد این نرم افزار به کمک شما خواهد آمد. اجرای سریع بازی هایی همچون پابجی، کال آف و دیگری بازی های محبوب توی جهان‌. استفاده از شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، و واتساپ بدون هیچ گونه مشکل‌ و دغدغه ی داشتن فیلتر شکن. پخش سریع محتوای ویدیویی و لذت تماشا کردن فیلم ها با بالاترین کیفیت. با ویدیوهای مسدود شده خداحافظی کنید و به سرگرمی های بی پایان سلام کنید.

Quick Bolt VPN یک فیلتر شکن خصوصی و ایمن

این نرم افزار از فناوری پیشرفته برای رمزگذاری اتصال اینترنت شما استفاده کرده است و اطمینان می دهد که داده های حساس شما در برابر هکرها و سایر تهدیدات آنلاین در امان می مانند. می توانید به صورت ناشناس و ایمن در هر نقطه از جهان وب را مرور کنید. چه از Wi-Fi عمومی استفاده کنید یا به اطلاعات حساس دسترسی داشته باشید.

دانلود فیلتر شکن تلگرام Quick Bolt VPN
دانلود فیلتر شکن تلگرام Quick Bolt VPN

ویژگی های قابل توجه نرم افزار

رابط کاربری خوب طراحی شده، بدون استفاده و محدودیت زمانی، دور زدن محدودیت های جغرافیایی، ویدیوهای مسدود شده را تماشا کنید، دسترسی به تمام محتوای مسدود شده، بدون نیاز به ثبت نام یا پیکربندی، تعداد زیاد سرور، پهنای باند پرسرعت.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن Quick Bolt VPN

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار به شدت قابل پسند و از سرعت دانلو و آپلود فوق العاده سریعی برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Quick Bolt VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *