دانلود فیلتر شکن تلویزیون ال جی INTER VPN

دانلود فیلتر شکن تلویزیون ال جی INTER VPN

نصب VPN روی تلویزیون ال جی

معمولا بیشتر کاربران دنیای اینترنتی خواهان استفاده از فیلتر شکن خود در تلویزیون هستند. و با استفاده از آن بتوانند به اینترنت دسترسی پیدا کنند و فیلم های سینمایی مورد علاقه ی خود را تماشا کنند. فیلتر شکن INTER VPN یک وی پی ان بسیار قوی و ایمن می باشد که با وجود قابلیت های کلیدی و فوق العاده استفاده از آن در تلویزیون برای هر فردی وصف نشدنی می باشد. فیلتر شکن تلویزیون ال جی یکی از راه های دسترسی به شبکه های فیلتر شده در منطقه جغرافیایی شما می باشد. این قابلیت بطور پیش فرض بر روی تلویزیون های صورت می گیرد که از فناوری به روز استفاده کرده باشد.

دانلود فیلتر شکن تلویزیون ال جی INTER VPN

بیشتر تلویزیون های هوشمند از جمله برندهای دوو، اسنوا، سامسونگ، ال جی، جی پلاس و سونی این قابلیت را پشتیبانی نموده و تنها نیاز است تا آن را فعال نمایید‌. از امنیت فوق العاده قوی و اتصال سریع برخوردار می باشد. بدون نگرانی سایت های محبوب خود را مرور کنید و از تجربه‌ی خود در هر نقطه از جغرافیا که باشید لذت ببرید. سرورهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. به شما امکان می دهد از مکان های مختلف متصل شوید. و سروری را انتخاب کنید که بالاترین سرعت و ثبات را داشته باشد.

محافظت از حریم خصوصی کاربران

سازنده ی این وی پی ان از به روز ترین پروتکل های امنیتی در برنامه ی خود استفاده کرده است. با این هدف که کاربران بتوانند با اعتماد کامل وب گردی کنند و دیگر نگرانی نسبت به نا امنی های اینترنتی نداشته باشند. INTER VPN متعهد به محافظت از حریم خصوصی کاربر در هر نقطه که باشد است. بنابراین، اطلاعات شخصی و سابقه استفاده شما را جمع آوری نمی کند. و فضای اینترنتی امن را به شما هدیه خواهد داد.

دانلود فیلتر شکن تلویزیون ال جی INTER VPN

فیلتر شکن تلویزیون ال جی

تلویزیون های هوشمند را به دلیل برخورداری از سیستم عامل اندروید به راحتی میتوان به فیلترشکن و انواع VPN متصل نمود. با نصب فیلترشکن بر روی انواع تلویزیون های هوشمند و معمولی قادر خواهید بود تا به راحتی بتوانید انواع برنامه ها و اپلیکیشن های روی موبایل خود را در تلویزیون نیز داشته باشید. و از فناوی ها جدید اینترنتی به خیال راحت استفاده کنید. فیلتر شکن تلویزیون ال جی یک وی پی ان سریع و ضد نفوذ می باشد. استفاده راحت و اتصال سریع جز بهترین ویژگی های آن به حساب می آید.

اجرای بازی های آنلاین و محبوب با INTER VPN

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید همه بازی های روز دنیا را اجرا کنید. با پینگ ضعیف و کندی اتصال خداحافظی کنید و به پینگ قوی و سریع سلام کنید. از این به بعد کیفیتی بسیار و امنیت ضد نفوذ را تجربه کنید. اجرای بازی هایی همچون پابجی، کال آف، فری فایر و کلش رویال. که امروزه جز پر مخاطب ترین بازی های جهان به حساب می آیند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کارآمد می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن INTER VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *