نحوه ی اتصال به فیلتر شکن تالیا 24VPN

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن تالیا 24VPN

اینترنت امن و خصوصی

امروزه بیشتر کاربران فعال در دنیای اینترنتی از فیلتر شکن های مختلفی برای مرور سایت ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اما گاه این وی پی ان ها آنچان که باید نمی تواند انتظارات مردم را برطرف کند و سعی در پیدا کردن VPN دیگر می کنند. فیلتر شکن تالیا 24VPN یکی از آن دسته وی پی ان های قوی و ایمن می باشد. که به طور مداوم می توانید از آن در کاری های اینترنتی و دیجیتالی خود استفاده کرد. شاید سوال پیش آید این نرم افزار اصلا از امنیت قوی و قابل اعتمادی بخوردار می باشد. بله سازنده ی آن از بهترین و جدید ترین پروتکل های امنیتی در آن استفاده کرده است تا افراد با اعتماد کامل وب گردی کنند.

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن تالیا 24VPN

همچنین دسترسی به تمام اپراتور های موجود همچون تالیا، ایرانسل، همراه اول، سامانتل، رایتل که از این منظور هیچ نگرانی ای نسبت به آن نداشته باشید. یک فیلتر شکن تالیا می باشد دوستانی که از این اپراتور استفاده می کنند به راحتی می توانند از خدمات وی پی ان بهرمند شوند.یک اتصال شبکه خصوصی بین دستگاه ها ایجاد می کند. از طریق اینترنت یک عامل محافظت شده برای انتقال ایمن و ناشناس داده ها از طریق شبکه های عمومی استفاده می کند. همچنین هنگام مرور در اینترنت IP شما ناشناس می باشد.

حافظ امنیت داده ها و اطلاعات شخصی شما

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک فیلتر شکن برای اینکه با نرم افزار های هم محتوای خود رقابت کند، امنیتی است که در این وی پی ان وجود دارد. قطعا این اپلیکیشن از امنیت و ایمنی بسیار قوی برخوردار می باشد. که در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید در سایت ها و شکبه های اجتماعی مرور کنید. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان در برابر چشمان کنجکاو و افراد سود جو تا با این فیلتر شکن ایمن با اعتماد بیشتر مرور کنید.

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن تالیا 24VPN

فیلتر شکن تالیا

همان طور که گفتیم بعد از نصب این اپلیکیشن دیگر نگران دسترسی به اپراتور های گوشی خود نباشید. زیرا این وی پی ان به هر نوع اپراتوری وصل می شود به خصوص تالیا که جدیدا بسیار محبوب شده بین عموم و مخاطبین زیادی در کشور از آن استفاده می کنند‌. بعد از نصب این VPN شما یک فیلتر شکن تالیا نیز در گوشی خود دارید.

با استفاده از فیلتر شکن 24VPN به صورت ناشناس مرور کنید

IP شما حاوی اطلاعاتی درباره موقعیت مکانی و فعالیت های مرور شما است. همه وب سایت های موجود در اینترنت این اطلاعات را با استفاده از سخت افزار و فناوری های مشابه دنبال می کنند. آنها می توانند هر زمان که از وب سایت ها بازدید می کنید شما را شناسایی کنند. بنابراین، اتصال این اپلیکیشن آدرس IP شما را پنهان می کند تا هویت شما را در اینترنت پنهان کند. و مروری امن، ناشناس، و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود نرم افزار بسیار سریع می باشد و کاربران زیادی با استفاده از این وی پی ان نیازی به فیلتر شکن دیگری ندارند.

لینک دانلود فیلتر شکن 24VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *