برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نصب فیلتر شکن بوستر Booster VPN

دانلود فیلتر شکن بوستر Booster VPN برای اندروید

یکی از ابزاری های قدرتمند که کاربران براحتی می توانند با استفاده از آن به سایت های مختلف در سطح جهانی دسترسی داشته باشند فیلتر شکن بوستر Booster VPN می باشد. این نرم افزار دارای اتصالی بسیار سریع می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. دارای سرور های قدرتمندی می باشد که هر شخصی براحتی می تواند به آن ها دسترسی داشته باشد. با اتصال به این سرور ها دسترسی به برنامه های تحریم شده همانند اینستاگرام و تلگرام کاملا ممکن می باشد.

با نگاهی دقیق به ویژگی های این فیلتر شکن می توانیم براحتی آن را درک کنیم. زیرا دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. بدون داشتن دانش زیاد فنی درباره فیلتر شکن ها براحتی می توانید از این نرم افزار استفاده کنید. زیرا دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشد که کار کردن برای کاربران را به ائج سادگی خود رسانده است. همچنین دارای بخش های مختلف درون خود می باشد که موجب می شود کاربران از هر ابزار دیگری بی نیاز باشند.

فیلتر شکن بوستر دارای حالت تاریک

حالت تاریک یکی از ویژگی‌ های مدرن و محبوب نرم‌افزار ها محسوب می‌ شود که به کاربر امکان می‌ دهد تا از محیطی با رنگ‌ های تیره‌ تر استفاده کند. این ویژگی به ویژه در مواقعی که کاربر در شرایط نوری نامناسب قرار دارد یا طولانی‌ مدت در حال استفاده از برنامه است، به کاهش خستگی چشم کمک می‌ کند. فیلترشکن Booster VPN نیز این امکان را به کاربران خود می‌ دهد که با فعال‌ سازی حالت تاریک، تجربه کاربری بهتری داشته باشند. استفاده از حالت تاریک به تناسب با طراحی سایر بخش‌های نرم‌افزار و بهبود زیبایی‌شناسی آن کمک می‌کند. علاوه بر این، رنگ‌های تیره‌تر کمک می‌کنند که باتری دستگاه‌های الکترونیکی به‌خصوص گوشی‌های هوشمند دیرتر خالی شود.

Booster VPN دارای سرورهای قوی سنگاپور

یکی از نکات اصلی در انتخاب یک فیلترشکن، موقعیت جغرافیایی سرور های آن است. فیلتر شکن بوستر با دارا بودن سرور های قوی در سنگاپور، این الگوریتم را به بهترین نحو به کار گرفته تا کاربران بتوانند با بالاترین سرعت و امنیت ممکن به اینترنت متصل شوند. سنگاپور به عنوان یکی از مراکز تکنولوژی و زیرساخت‌ های اینترنتی در آسیا شناخته می‌ شود. و استفاده از سرور های این کشور، به کاربران این امکان را می‌ دهد که از تجربه‌ ای پایدار و بدون وقفه برخوردار شوند. سرورهای قوی این نرم افزار در سنگاپور نه تنها سرعت اتصال را بهبود می‌ بخشند. بلکه همچنین با ارائه آدرس‌ های IP ثابت و قابل اعتماد، از حریم خصوصی کاربران به طرزی موثر محافظت می‌کنند.

بررسی بخش نوتفیکیشن

بخش نوتفیکیشن نقش بسیار مهمی در تعامل کاربران با نرم‌ افزار دارد. فیلترشکن بوستر با ارائه نوتفیکیشن‌ های هوشمند و کاربردی، کاربران را در جریان وضعیت اتصال، بارگذاری، و مشکلات احتمالی قرار می‌ دهد. این نوتفیکیشن‌ ها به کاربران این امکان را می‌ دهند که در صورت بروز مشکل در اتصال، به راحتی بتوانند تنظیمات را بررسی کرده و از قابلیت‌ های عیب‌ یابی استفاده کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Booster VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

1 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

2 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

2 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago