برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن برای گوشی Surf VPN

فیلتر شکن برای گوشی Surf VPN + لینک دانلود مستقیم

اگر به دنبال یک فیلتر شکن قوی و قابل اعتماد هستید، ممکن است با نام Surf VPN آشنا باشید. این فیلتر شکن از جمله محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای موجود برای دسترسی به اینترنت بدون محدودیت و محافظت از حریم خصوصی است. در این مقاله به بررسی این فیلتر شکن و ویژگی های آن می پردازیم. ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که Surf VPN یک فیلتر شکن است که مورد تأیید است و در بسیاری از کشورها و مناطق قابل دسترسی است. این ابزار توانایی مخصوصی دارد و کاربران می توانند با استفاده از آن به منابع غیرمجاز یا مسدود شده دسترسی پیدا کنند. همچنین Surf VPN امکان دسترسی به وبسایت‌ها و سرویس هایی که در یک کشور خاص محدود شده اند را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های مثبت این فیلتر شکن می توان به سرعت و عملکرد بالای آن اشاره کرد. این وی پی ان امکان اتصال به سرورهای پرسرعت در جهان را فراهم می کند که این امر به کاربران اجازه می دهد تا بهترین تجربه ممکن را در زمان استفاده از اینترنت داشته باشند. همچنین این فیلتر شکن دارای یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند است که به کاربران امکان استفاده راحت از ابزار را می دهد.

Surf VPN قدرتمند ترین فیلتر شکن برای گوشی

این نرم افزار که برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است به کاربران کمک می کند در کمترین زمان محدودیت های ایجاد شده در گوشی خود را از بین ببرند. زیرا دارای سرعت عمل بسیار خوبی در خود می باشد. کاربران براحتی می توانند از این ابزار به عنوان یک برنامه امنیتی استفاده کنند. زیرا دارای امنیتی بالا برای کاربران خود می باشد. آن ها براحتی می توانند با استفاده از این وی پی ان آپی خود را کاملا مخفی کنند. این باعث می شود فعالیت آن ها کاملا مخفی شود.

دارای سرور های فوق قدرتمند

این وی پی ان دارای سرور های فوق قدرتمند درون خود می باشد تا کاربران بتوانند در کمترین زمان به آن ها متصل شوند. از این رو می توان این نرم افزار را به عنوان یک ابزار با سرور های زیاد معرفی کرد. سرور های این وی پی ان که درون آن به کاربران ارائه می شوند کاملا رایگان در نظر گرفته شده اند. کاربران می توانند از همه آن ها بصورت کاملا رایگان استفاده کنند.

بررسی و تست سرعت + ارزیابی کامل

با توجه به بررسی های انجام شده درباره این وی پی ان براساس سرعت آن مشخص شده است که دارای عملکرد کاملا مفیدی در دانلود و آپلود می باشد. برای بررسی کامل این وی پی ان لازم است که از لحاظ سرعتی در سپید تست مورد بررسی قرار بگیرد. اما به دلیل عدم پشتیبانی سپید تست از این وی پی ان امکان پذیر نبوده است. ولی با تجربه و بررسی های عملی در اپراتور های مختلف این نرم افزار توانسته است در اکثر مواقع عملکرد قدرتمندی را در دانلود و آپلود از خود نشان دهد.

لینک دانلود فیلتر شکن Surf VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago