برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای همستر کامبت

معرفی فیلتر شکن قوی برای همستر کامبت

پس از جنجال و موفقیت قدرتمند پس از عرضه نات کوین یکسری ربات های دیگر به همین منظور برای کاربران ایجاد شده اند. بصورت کلی آن را می توان یک بازی تلگرامی معرفی کرد که توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. با توجه به اینکه افراد زیادی از این بازی استفاده می کنند می توان گفت که دارای کامیونیتی بسیار زیادی می باشد که هر روزه بیشتر و بیشتر می شوند. کاربران با ضربه زدن برروی همستر می توانند سکه های خود را افزایش دهند. معمولا ممکن است برای کاربران این بازی به درستی لود نشود از این رو لازم است از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنند. فیلتر شکن برای همستر کامبت یا Nexus Tunnel می تواند بسیار قدرتمند باشد.

این وی پی ان براحتی می تواند این بازی سود آور را برای شما لود کند و براحتی می توانید از آن استفاده کنید. کارایی این وی پی ان تنها به باز کردن این بازی محدود نمی شود. زیرا براحتی می تواند تمامی سایت ها و برنامه های مسدود شده را برای شما از حالت تحریم خارج سازد. کاربران پس از اتصال به یکی از سرور های این وی پی ان می توانند وارد بازی Hamster Kombat در تلگرام خود شوند و برای آینده خود سکه های زیادی جمع آوری کنند.

Nexus Tunnel پایدار و کاملا رایگان

از جالب ترین ویژگی های این فیلترشکن می توان به سرعت بالا، پایداری، امنیت و پشتیبانی از پروتکل های مختلف اشاره کرد. با استفاده از این وی پی ان می توانید به آسانی و با سرعت بالا به سایت ها و اپلیکیشن های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید و از اینترنت بدون محدودیت لذت ببرید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیگر در این نرم افزار، رایگان بودن آن است. بسیاری از فیلتر شکن ها برای استفاده از تمام امکانات خود نیازمند خرید اشتراک ماهانه یا سالیانه هستند، اما Nexus Tunnel این امکان را به شما می دهد تا به صورت رایگان از خدمات آن استفاده کنید. از این رو می توان آن را به عنوان فیلتر شکن برای همستر کامبت معرفی کرد زیرا کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند.

معرفی بهترین سرور ها برای لود کردن Hamster Kombat

تمامی سرور های این وی پی ان دارای اتصال بالایی می باشند. کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. برای درک بهتر سرعت این فیلتر شکن بهتر است میزان سرعت آن را در برخی از برنامه ها مانند سپید تست مورد ارزیابی قرار دهیم. بصورت کلی با توجه به بررسی های انجام شده این برنامه دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد از این رو براحتی می تواند بازی تلگرامی و خود تلگرام را تا زمانی که به سرور های قدرتمند آن متصل هستید از دایره تحریم خارج کند.

عملکرد رفع فیلتر کردن سایر پیام رسان ها

بصورت کلی این فیلتر شکن براحتی می تواند تمامی وب سایت ها و همچنین برنامه های درون گوشی شما را رفع تحریم کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Nexus Tunnel

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

12 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

12 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

19 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago