برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن Freak VPN برای اندروید

نحوه اجرای وی پی ان Freak VPN در موبایل های قدیمی و جدید

بسیاری از گوشی های قدیمی متاسفانه توان پردازش فیلتر شکن های جدید را ندارند. خوشبختانه برخی از وی پی ان های قدرتمند براحتی این اجازه را به کاربران می دهند که با گوشی های قدیمی خود به بهترین سرور ها متصل شوند. فیلتر شکن Freak VPN ابزاری بسیار نوین و قدرتمند است که به کاربران اجازه می دهد در کمترین زمان به بهترین سرور های موجود در آن متصل شوند. برای استفاده از این فیلتر شکن کاربران نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشند. البته دارای یک نسخه پرو نیز درون خود می باشد.

اما کاربران برای استفاده از نسخه رایگان آن نیازی به پرداخت هزینه نمی باشند. نسخه پرو این یلتر شکن نیز همانند بسیاری دیگر می تواند بسیار قدرتمند باشد. تفاوت های بسیار زیادی وجود درارد زیرا در بخش پرو خود خدمات کاملا بهتری را به کاربران ارائه می دهد. از این رو افراد براحتی می توانند از آن در دو جهت رایگان و پرو استفاده کنند. ناگفته نماند برای استفاده از خدمات پرمیوم این فیلتر شکن کاربران باید حتما درون نرم افزار ثبت نام کنند و یک مقدر هزینه را بصورت ماهانه و یا سالانه به این فیلتر شکن پرداخت کنند.

بررسی دیدگاه سازنده Freak VPN از جوانب مختلف

در مورد این فیلتر شکن یکسری اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد. این خود می تواند کاربران را در هنگام استفاده از آن با دیدی بهتر مواجه کند. بصورت کلی در ادامه دیدگاه سازنده این وی پی ان را در مورد برنامه خود مورد بررسی قرار می دهیم. نظرات تیم یا سازنده این وی پی ان به شرح زیر می باشد :

  • حریم خصوصی کاربران : حریم خصوصی شما اولویت اصلی ماست. FREAK VPN از اتصال شما در برابر تهدیدات احتمالی محافظت می کند و اطلاعات شخصی شما را از هکرها و سایر موجودات مخرب محافظت می کند. با آگاهی از اینکه هویت آنلاین شما محافظت می شود، با اطمینان مرور کنید.
  • سرعت وی پی ان : سرعت امری ضروری است و این وی پی ان براحتی آن را ارائه می دهد. از سرعت دانلود سریع بدون به خطر انداختن امنیت لذت ببرید. با فناوری DNS پیشرفته ما، می‌توانید در حالی که فعالیت‌ های آنلاین خود را خصوصی نگه دارید، با سرعتی بسیار سریع وب را مرور کنید.

  • محدودیت های جغرافیایی : با محدودیت های جغرافیایی خداحافظی کنید و از دسترسی نامحدود به پلتفرم های جریان، شبکه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر لذت ببرید. فریک وی پی ان به شما امکان می دهد به سرورهای واقع در سراسر جهان متصل شوید و به شما آزادی جستجو را می دهد که گویی در کشور دیگری هستید. یک تجربه اینترنتی واقعا جهانی را از راحتی دستگاه تلفن همراه خود تجربه کنید.

برسی محیط نرم افزار و سرعت دانلود و آپلود

این وی پی ان دارای محیط نرم افزاری به شدت ساده ای می باشد که می تواند بسیار آسان برای استفاده باشد. همچنین دارای سرعت بسیار خوبی در اکثر سرور های خود برای دانلود و آپلود می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Freak VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

17 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

18 ساعت ago