برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بدون تاخیر SpeedRay VPN

نحوه ی فعال سازی فیلتر شکن سریع SpeedRay VPN

برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محبوب علاوه بر اینترنت پر سرعت به وی‌ پی ان قدرتمند نیاز دارید. تا بتوانید از محدودیت سایت ها و برنامه های فیلترینگ عبور کنید. فیلتر شکن SpeedRay VPN یک نرم افزار قدرتمند و فوق العاده قوی است که از امنیت بدون محدودیت برخودار می باشد. روشی راحت و ایمن برای مرور سایت های خارجی و داخلی و همچنین گشت و گذار بدون تاخیر در شبکه های اجتماعی. با خیال راحت به فعالیت خود در دنیای مجازی و اینترنتی بپردازید.

فیلتر شکن بدون تاخیر برای همه اپراتور های تلفن دردسترس است اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل، سامانتل، تالیا، پس شما هنگامی که این نرم افزار را از لینک پایین دانلود کنید به راحتی فقط با یک کلیک متصل شوید. مرور امن و به دور از نا امنی های اینترنتی. با کارایی بالا است که تجربه ای روان و بدون تاخیر دارد. از سرعت رعد و برق و بدون کاهش سرعت لذت ببرید، برای پخش جریانی، مرور و غیره عالی است. برای سادگی و سهولت استفاده طراحی شده است. و آن را برای همه قابل دسترس می کند. حریم خصوصی شما اولویت اصلی سازنده ی این نرم افزار می باشد.

سرور های مخصوص برای سیستم عامل اندروید

شما خود می توانید انتخاب کنید که از کدام سرور استفاده کنید. و به آن متصل شوید. فیلتر شکن بدون تاخیر از ویژگی انتخاب خودکار سرورها نیز بهره‌مند می باشد. مخصوص سیستم عامل اندروید. به راحتی با هر گوشی شخصی که شامل سیستم عامل اندروید می باشد استفاده کنید. سرور های بدون قطعی و تضمین شده.

حریم خصوصی امن با فیلتر شکن SpeedRay VPN

سازنده ی فیلتر شکن بدون تاخیر از به روز ترین سخت افزار های موجود استفاده کرده است. تا ایمنی فوق العاده در این اپلیکیشن به کاربران ارائه دهد. امنیت و ایمنی به شدت قوی و حفاظت از حریم خصوصی کاربران از مهم ترین ویژگی های این وی پی ان محسوب می شود. نرم افزار مخصوص لپ تاپ های است که مشکل فیلتر شکن دارند. و بدون هیچ گونه تردیدی می توانید از آن در لپ تاپ شخصی خود استفاده کنید. و مروری امن و لذت بخشی را تجربه کنید.

ساده اما با کارایی بسیار بالا و منحصر به فرد

محیط نرم افزاری این فیلتر شکن به شدت ساده و دلنشین می باشد. بعد از نام نویسی و تایید آن می توانید به راحتی به سرور های موجود وصل شوید و از سرعت و قدرت آن استفاده کنید. بهرهمندی از انتخاب سرور خودکار که به شدت کار آمد می باشد. آسان و بدون دردسر است، فقط به دو مرحله نیاز دارد، دانلود و اتصال.

مشاهده فیلم و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت اتصال بسیار سریع می باشد. و سرعت دانلود و آپلود اپلیکیشن به شدت مورد پسند است. با خیال راحت به محتوای مورد علاقه ی خود دسترسی داشته باشید تا مرور صدرصد امنی و بدون دردسر را تجربه کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن SpeedRay VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

22 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago