برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بدون اشتراک Golden Guard VPN

مرور ناشناس و بدون محدودیت

پر بازدید ترین درگاه اینترنتی بدون شک گوگل و گوگل پلی می باشند. قطعا افراد برای کار های روزمره ی خود و محتوای مورد علاقه به دنیای اینترنتی دسترسی پیدا می کند. اما گاه این دسترسی با مشکل فیلترینگ یا محدودیت سایت ها مواجه می شود. برای عبور از این قبل مشکلات باید فیلتر شکن قوی در اختیار داشته باشید. به همین منظور فیلتر شکن Golden Guard VPN یک فیلتر شکن قوی و سریع است، مخصوص اجرای بازی های آنلاین و عبور از محدودیت سایت های خارجی و داخلی. امنیتی که برای این برنامه طراحی شده است جز بهترین و جدیدترین ترین پرتکل های امنیتی و حفاظتی به حساب می آید. و کمتر سازنده ای از این نوع امنیت ضد نفوذ برای برنامه عای خود استفاده می کنند.

فیلتر شکن بدون اشتراک برنامه ای رایگان برای محافظت از حضور آنلاین شما است. VPN پر از ویژگی های منحصر به فرد تضمین می کند. که از رمزگذاری پیشرفته، مرور ناشناس و محافظت همه جانبه لذت ببرید. همه این ها در حالی که تبلیغات مزاحم را دور نگه می دارد و پشتیبانی قابل اعتماد مشتری را ارائه می دهد. با تهدیدات آنلاین خداحافظی کنید و به تجربه ایمن تر و خصوصی تر در اینترنت سلام کنید.

امنیت بی نقص ‌و مستحکم

افراد زیادی هنگام مرور تردید دارند از اینکه اطلاعات شخصی آنان در خطر باشد یا تسوط افراد سود جو مورد تعارض قرار گیرد. سازنده ی این اپلیکیشن تضمین می کند هنگام نصب و کلیک روی سرور دیگر هیچ نگرانی از بابت نفوذ به اطلاعات شخصی و داده های خود نداشته باشید. همچنین از پروتکل های رمزگذاری جدید و پیشرفته استفاده می کند. تا داده های شما را از چشمان کنجکاو و نا امنی های اینترنتی ایمن نگه دارد. چه در حال مرور، و یا اتصال به Wi-Fi عمومی باشید. پس بدون هیچ گونه تریدی و با خیال آسوده مرور کنید و بازی های آنلاین را تجربه کنید.

فیلتر شکن بدون اشتراک

نرم افزار بسیار قوی و سریع است. بعد وصل شدن به راحتی از تحریم های سیاسی و اجتماعی عبور کنید و به مرور خود در دنیای اینترنتی بپردازید. فیلتر شکن بدون اشتراک در واقع دارای یک سوئیچ قابل اعتماد برای اطمینان از ایمن ماندن اتصال اینترنت شما است. در صورت حذف وی پی ان، فعالیت های آنلاین شما به طور خودکار متوقف می شود و از نشت داده ها جلوگیری می شود.

مرور ناشناس با Golden Guard VPN

از آزادی مرور وب بدون در دسترس گذاشتن هویت واقعی خود لذت ببرید. این برنامه سابقه ی مرور شما را پنهان می کند و از خصوصی بودن فعالیت های آنلاین شما اطمینان می دهد. با محدودیت های جغرافیایی خداحافظی کنید و از هر کجای دنیا به محتوا دسترسی داشته باشید. بدون نگرانی بازی های آنلاین خود را اجرا کنید. و با بهترین اتصال در شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کنید.

مشاهده فیلم تست دانلود و اپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار بسیار سریع و شگفت انگیز می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Golden Guard VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

56 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago