برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با سرور ترکیه HCH VPN

نرم افزاری رایگان و نامحدود

دسترسی به سایت های محبوب و برنامه های پر طرفدار یکی از جذابیت های دنیای اینترنتی می باشد. اما با فیلتر شدن بیشتر این وب سایت ها و برنامه های محبوب بیشتر کاربران روی به دانلود وی پی ان های قدرتمند و سریع آورده اند. همچنین این فیلتر شکن باید شامل خصوصیاتی باشد. که بتواند از حریم فیلترینگ سایت ها عبور کند. فیلتر شکن HCH VPN یکی از نرم افزار های جدید گوگل پلی می باشد. که از امنیت و ایمنی به شدت فوق العاده ای برخوردار می باشد. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و داده های شخصی آنان. جز مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن به حساب می آید.

شامل سرور های زیاد از کشور های مختلف. بهرمندی از سرور های ترکیه که به تمام کاربران پیشنهاد می شود از این سرور استفاده کنند. زیرا دارای سرعت زیاد و اتصال سریع می باشد. نگران دسترسی محرمانه خود به وب سایت ها نباشید، زیرا این نرم افزار از امنیت منحصر به فردی برخوردار می باشد. و با رمز گذاری داده های شخصی شما مروری محرمانه و امن را تجربه خواهید کرد. پس با نصب این اپلیکیشن دیگر نگران امینت خود نباشید، نگران قطعی یا کندی اتصال نباشید. تجربه ای جدید با فیلتر شکن جدید.

ایمنی و حفاظت از حریم خصوصی کاربران

سازنده ی این فیلتر شکن با به جدیدترین پروتکل های روز دنیا و استفاده از سخت افزار های برتر. توانسته است ایمنی فوق العاده و حفاظت شده برای وی پی ان طراحی کند. تا داده های شخصی شما را در برابر چشمانی کنجکاو محافظت کند. و از وجود دسترسی هر فردی به اطلاعات کاربران جلو گیری کند. داشتن چنین فیلتر شکن ایمن لازمه ی هر یک از کاربران می باشد. به خصوص دوستانی که خیلی زیاد از وب سایت های مختلف گذر می کنند.

ویژگی های مهم و قابل توجه ی فیلتر شکن HCH VPN

از ویژگی های مهم این نرم افزار اتصال کاملا رایگان و بدون قطعی، بهرمندی از سرور های قدرتمند ترکیه و کشور های دیگر، مروری امن و ناشناس، سرعت بسیار عالی سرور های وی پی ان، اتصال آسان فقط با یک بار کلیک، سازگار با اینترنت ثابت، وای فای، ایرانسل، همراه اول، مخابرات، شاتل، رایتل، آسیاتک، ADSL پس شما کاربران عزیز بدون هیچ تریدی این نرم افزار را دانلود کنید تا به دنیای فراتر از اینترنت دست یابید.

چرا باید از نرم افزار HCH VPN استفاده کنید

مناسب برای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، تویتر، یوتیوب می باشد. به راحتی می تواند این اپلیکیشن ها را اجرا کنید و از مرور در آن ها لذت ببرید‌. فیلتر شکن بدون قطعی و سرعت دانلود و آپلود بی نظیر، همچنین مشاهده نکردن کوچک ترین اختلال.

پینگ فوق العاده برای بازی های آنلاین

گیم های مسدود شده و فیلترینگ شده ی آنلاین را به راحتی اجرا کنید. این برنامه فیلترشکن قوی برای پابجی و فیلتر شکن بازی فوتبال و فیلتر شکن قوی برای بازی کالاف دیوتی میباشد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن به شدت قوی و سریع می باشد. و به راحتی می توانید رسانه های خود را به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود فیلتر شکن HCH VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago