برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن بازی AZAD DOU MIX VPN

تجربه‌ی وب گردی بهتر

امروزه با افزایش روز افزون نرم افزار هایی همچون فیلتر شکن بیشتر کاربران سعی در استفاده از وی پی انی دارند که بتواند آزادی بیشتر به آن ها هدیه دهد. و مرور و وب گردی در سایت های مورد علاقه ی خود را بیشتر از قبل تجربه کنند. فیلتر شکن AZAD DOU MIX VPN از دسته نرم افزار هایی به حساب می آید. که از سرعت و امنیت و ایمنی بالایی برخوردار می باشد. و به کاربران امکان دسترسی به همه سایت های داخلی و خارجی را هدیه می دهد. این نرم افزار مخصوص بازی های آنلاین می باشد. این فیلتر شکن مخصوص بازی های آنلاین همانند پابجی می باشد. پس شما در گوشی خود یک فیلتر شکن بازی دارید.

کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند فقط یک فیلتر شکن ساده در گوشی خود ندارند. بلکه از فیلتر شکنی مخصوص بازی در گوشی هوشمند خود استفاده می کنند. که هر موقع بخواهند با یک کلیک وصل می شود. با پینک ضعیف و قطعی اتصال در وسط بازی یا وب گردی خداحافظی کنید. زیرا این اپلیکیشن به تمام خواسته های کاربران از هر نظر پاسخ داده است. امنیت و ایمنی این نرم افزار بسیار فوق العاده می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های آن به حساب می آید و همین امر باعث شده کاربران زیادی را در مدت زمان کمی جذب خود کند.

سرور های رایگان و به دور از هر گونه محدودیتی

این نرم افزار شامل سرور های قدرتمند روز دنیا می باشد. سرور های رایگان که فقط با یک کلیک می توانید به آن وصل شوید و از وب گردی خود در دنیای اینترنتی لذت ببرید. سایت هایی که بخاطر مسائل سیاسی مسدود شده اند با نرم افزار AZAD DOU MIX VPN به راحتی در همان وب سایت مرور کنید. استفاده آسان، یک کلیک برای اتصال به سرور VPN. پهنای باند نامحدود و زمان آزاد نامحدود. سرورهای سریع در سراسر جهان، در هر نقطه از جغرافیا که باشید‌. با این فیلتر شکن می‌توانید از مرز فیلترینگ عبور کنید.

امنیت و ایمنی تضمین شده نرم افزار AZAD DOU MIX VPN

به گفته ی سازنده ی این فیلتر شکن، تلاش بر تقویت ایمنی و امنیت سرور ها و همچنین حفاظت از داده های شخصی کاربران می باشد. لذا مرور امن و به دور از محدودیت را برای هر یک از کاربران هدیه داده است. رمز گذاری داده های کاربران و عدم دسترسی هر شخص دیگری به آن ها.

اتصال فقط با یک کلیک

همان طور که قبلا هم گفتیم فیلتر شکن مخصوص بازی های آنلاین می باشد. و به راحتی بعد از نصب و اجرای اپلیکیشن فقط با یک کلیک می‌توانید به بیش از ۲۰ سرور وصل شوید و از مرور خود لذت ببرید. محیط نرم افزاری ساده اما با کارایی به شدت قوی و مستحکم. می تواند رقیب جدید برای فیلتر شکن های توی بازار گوگل پلی محسوب شود. استفاده ی کاربران زیادی از این نرم افزار باعث شده به بیش از ۱۰۰ نصب در کارنامه ی خود داشته باشید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار به شدت قوی و قابل استفاده می باشد. و سرعت دانلود و آپلود آن بی نهایت سریع و کاربردی است.

لینک دانلود فیلتر شکن AZAD DOU MIX VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago