برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن سریع ایرانسل + دانلود آپدیت جدید

فیلتر شکن قوی ایرانسل

یکی از محبوب ترین اپراتور های حال بازار که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند اپراتور ایرانسل است. این اپراتور دارای اینترنتی قوی و سریع است که بسیاری از کاربران از آن راضی هستند. اما هرچقدر که سرعت اینترنت این اپراتور و سیمکارت ها قوی باشند ولی در محدودیت باشند استفاده از ان ها چندان کمکی به افرادی که هدفمند از اینترنت استفاده می کنند نمی کنند. فیلتر شکن سریع ایرانسل یکی از فیلتر شکن های سریع و قدرتمند است که به کاربران اپراتور ایرانسل اجازه می دهد براحتی تحریم ها موجود را دور بزنند.

ویژگی های این فیلتر شکن باعث شده که کاربران در طول استفاده از این فیلتر شکن حس رضایتمندی را داشته باشند. زیرا محیط این نرم افزار بسیار ساده و کاربر پسند. و براحتی هرشخصی می تواند با آن ارتباط برقرار کند این وی پی ان تا اکنون بالای 100 هزار نصب را در گوگل پلی داشته باشد. همچنین این وی پی ان ساخته شده است تا کاربران اپراتور ایرانسل را از هر برنامه دیگری کاملا بی نیاز کند. ورود به وب های تحریم شده و همچنین باز کردن اپلیکیشن های تحریم شده از وظایف این فیلتر شکن برای شما می باشد.

انتظاری کوتاه برای ورود به برنامه

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کنم مرحله قبل از ورود به برنامه می باشد. زیرا بسیاری از کاربران بعد از نصب یک برنامه به دلیل باز نشدن آن ممکن است از آن نا امید شوند. از این رو لازم دانستم قبل از معرفی کامل برنامه به این نکته اشاره کنم بعد از دانلود و نصب برنامه که لینک اصلی و مستقیم دانلود در آخر مقاله قرار داده شده است. حتما اندکی صبر کنید زیرا ممکن است شما را 30 ثانیه یا 1 دقیقه در انتظار نگه دارد. تا آپلود و ورود کامل منتظر بمانید ناگفته نماند حتما قبل از ورود به برنامه از متصل بودن اینترنت خود مطمئن شوید.

شیوه اتصال به سرور ها در فیلتر شکن ایرانسل چگونه است ؟

مراحل اتصال در این وی پی ان بسیار ساده است. مرحله اول که هر فردی می تواند آن را طی کند مرحله ساده ورود به برنامه است. در مرحله بعدی می توانید بر روی علامت خاموش شده فیلتر شکن کلیک کنید تا شروع به پیدا کردن بهترین سرور برای شما کند. در مرحله آخر با تغییر رنگ این علامت به سبز رنگ می توانید بفهمید که فیلتر شکن به سرور های قوی خود متصل شده است و براحتی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین در صورت ضعیف شدن سرور ها می توانید یکبار از برنامه خارج شوید و مجدد به سرور های آن متصل شوید.

تست سرعت فیلتر شکن سریع ایرانسل

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فیلتر شکن می تواند سرعت دانلود و آپلود آن باشد. متاسفانه به دلیل دسترسی نداشتن این وی پی ان به سپید تست ما نتوانستیم سرعت آن را به شکل ویدیو برای شما به نمایش بگذاریم. اما بصورت کلی باید بنویسم که طبق بررسی های انجام شده این وی پی ان برای اپراتور ایرانسل می تواند انتخابی مناسب و کار آمد باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن سریع ایرانسل

VPN

View Comments

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

9 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

9 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

16 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago