برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت ایرانسل برای اینستاگرام

دانلود و استفاده آسان از فیلتر شکن ایرانسل برای اینستاگرام

اپراتور ایرانسل یکی از محبوب ترین اپراتور ها در میان یرانی ها است. اما با اعمال تحریم هایی موجود بر اینترنت کاربران هرچند از عملکرد سریع این اپراتور راضی باشند. اما نمی توانند از فضای اینترنت موجود در این وی پی ان لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم فیلتر شکن ایرانسل برای اینستاگرام را برای شما کاربران عزیز بررسی کنیم. گرچه شاید فکر کنید عملکرد این فیلتر شکن فقط مختص اینستاگرام است. اما دارای عملکرد بسیار عالی در سایر اپلیکیشن ها است که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد.

توانایی این وی پی ان به علاوه سرعت اتصال به سرور ها در اپراتور ایرانسل موجب شده است بسیاری از کاربران آن را به عنوان ابزاری مفید در بسیاری از کانال های تلگرامی و همچنین پیج های اینستاگرامی معرفی کنند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله این وی پی ان را از لحظ تمامی ویژگی های مثبت و منفی درون خود مورد بررسی قرار دهیم. قبل از نصب این فیلتر شکن پیشنهاد می کنم تمامی این متن را بخوانید. تا بتوانید بهتر و سریع تر از این فیلتر شکن استفاده کنید و بتوانید بصورت بهینه تر از خدمات این برنامه بهره مند شوید.

با یک کلیک اینستاگرام را رفع فیلتر کن!

این برنامه دارای قدرت بسیار زیادی برای رفع فیلتر شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام می باشد. طوریکه بعد از اتصال به سرور های این وی پی ان برحتی می توانید در اکسلپور اینستاگرام شروع به دیدن و تماشای ویدیو های فان و یا جذاب کنید. همچنین می توانید در کمترین و سریع ترین زمان ویدیو های خود را در این اپلیکیشن آپلود کنید. زیرا برای بسیاری از کاربران که بلاگری می کنند هر روزه باید ویدیو و استوری های زیادی ره آپلود کنند. که به لطف این وی پی ان براحتی می توانند این کار را انجام دهند.

آیا فیلتر شکن پرسرعت ایرانسل برای سایر اپراتور ها کارآمد است ؟

با توجه به بررسی های انجام شده و همچنین کاربرانی که از این وی پی ان استفاده کرده اند مشخص شده است. که بهترین عملکرد این وی پی ان در اپراتور ایرانسل می باشد. اما به این دلیل نمی باشد که این برنامه قدرت اتصال در سایر اپراتور ها را ندارد. زیرا کاربرانی که از سایر اپراتور هایی همچون رایتل، همراه اول، سامانتل و غیره استفاده می کند می توانند از تمامی خدمات این فیلتر شکن بهره مند شوند.

این وی پی ان به دلیل استفاده زیاد کاربران از آن تا به الان توانسته است بالای 500 هزار نصب را در گوگل پلی از طرف کاربران داشته باشد. همچنین نمره 4.5 را دریافت کرده است که نشان می دهد دارای عملکرد بسیار قوی بوده است.

فیلم کامل و بی طرفانه تست سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر شما می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را در ایرانسل که بدون هیچ جانب داری تست شده است را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن پر سرعت ایرانسل بسیار بالا و مناست است.

لینک دانلود فیلتر شکن پرسرعت ایرانسل

VPN

View Comments

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago