برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن اژدها SiNi VPN

دسترسی آزاد به اینترنت

امروزه فعالان دنیای اینترنتی برای مرور خود در وب سایت های محدود از فیلتر شکن های قوی و سریع استفاده می کنند. تا بتوانند آنچه را که می خواهند به دست بیاورند. گاهی اوقات فیلتر شکن های موجود در گوگل پلی از سیستم امنیت قوی برخوردار نیستند. و باعث تزلزل داده های شخصی کاربران می شود. فیلتر شکن SiNi VPN یک نرم افزار همه کاره ایمن، سریع و به شدت قوی می باشد. از امنیت فوق حرفه ای در این برنامه استفاده شده است. تا کاربران بتوانند مروری امن به دور از هر گونه نا امنی تجربه کنند. فیلتر شکن اژدها جز بهترین وی پی ان های جدید گوگل پلی می باشد.

برای اتصال فقط کافی است روی آن کلیک کنید تا درک بهتری از سرعت و قدرت این نرم افزار داشته باشید. اکنون می توانید این وی پی ان را را نصب کنید و خیالتان راحت باشد و بدانید که حریم خصوصی شما. با VPN امن که از آخرین پروتکل های ایمنی و حفاظتی برای داده های شخصی شما و شبکه های خصوصی مجازی استفاده می کند محافظت می شود. یا این وی پی ان به آزادی به سایت های خارجی دسترسی پیدا کنید و مروری فعال و ایمن را تجربه کنید.

امنیت حرفه ای و حفاظت از حریم خصوصی کاربران

سازنده ی این نرم افزار از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این وی پی ان استفاده کرده است. و به کاربران تضمین کرده است که داده های آنان در برابر نا امنی های اینترنتی و دیجیتالی محافظت می شود. این برنامه ایمن از شما در برابر دسترسی سایر مزاحمان به حریم خصوصی شما جلوگیری می کند. تا از فعالیت اینترنتی شما مطلع شوند و همچنین به شما امکان می دهد قفل محتوا و فیلترهای کشور را که به دلایل سیاسی بیشتر وب سایت ها را محدود کرده اند. معمولاً برای کشور شما قفل هستند را باز کنید.

فیلتر شکن اژدها SiNi VPN

یک اپلیکیشن ساده و کاربردی می باشد که افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. دارای سرور های زیاد از کشور هلی مختلف برای دسترسی راحت شما به دنیای اینترنتی. بدون ثبت نام یا نام نویسی اضافه، فیلتر شکن اژدها با پینگ قدرتمند و سریع برای بازی های آنلاین، سیاست امنیتی و عدم ورد به سیستم را برای کاربران فراهم کرده است.

سرور های فعال و رایگان

یک شبکه جهانی VPN است که شامل آمریکا ، اروپا و آسیا است و به زودی به کشورهای بیشتری گسترش می یابد. استفاده از اکثر سرورها رایگان است، شما می توانید بر روی پرچم کلیک کرده و سرور را هر زمان که خواستید تغییر دهید و در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید از آن استفاده کنید و مرور امن و خاطره انگیز را تجربه کنید. یک برنامه سریع است و خدمات VPN رایگان را ارائه می دهد. به هیچ پیکربندی نیازی ندارد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار کاربردی و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن SiNi VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago