برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن اوکی Okk VPN

از مرور سریع تر لذت ببرید و تجربه ی فوق العاده داشته باشید

راه حل نهایی شما برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محدود دسترسی به سایت های خارجی و داخلی می باشد. تا بتوانید به راحتی و بدون دردسر مرور کنید و تجربه ی فوق العاده ای داشته باشید. فیلتر شکن Okk VPN نرم افزار جدید و بسیار سریع می باشد شما بدون قطعی و کندی می‌توانید مرور کنید. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است تا شما کاربران تجربه ای راحت داشته باشید. فیلتر شکن اوکی ابزاری برای دسترسی ایمن و بدون محدودیت به اینترنت است. این وی پی ان قدرتمند با در نظر گرفتن سادگی و اثربخشی طراحی شده است.

تجربه آنلاین یکپارچه و حفاظت از حریم خصوصی قوی را ارائه می دهد. چه بخواهید به وب‌سایت‌های مسدود شده دسترسی داشته باشید. از فعالیت‌های آنلاین خود محافظت کنید یا از یک تجربه مرور سریع‌تر لذت ببرید، شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. با این ابر اپلیکیشن دسترسی راحت و تجربه ی جدیدی داشته باشید. قطعا با این نرم افزار می توانید بازی های آنلاین را اجرا کنید دیگر نگرانی پینگ ضعیف نباشید.

امنیت آنلاین و پیشرفته در Okk VPN

فیلتر شکن اوکی امنیت اینترنتی شما در دنیای اینترنتی بسیار مهم می داند. سازنده ی این نرم افزار با رمز گذاری فعالیت اینترنتی شما و حفاظت از اطلاعات شخصی شما کاربران عزیز دسترستی هر شخص ثالثی را به داده های شما را محدود ساخته است. که شما بتوانید با خیال راحت و اعتماد کامل از فیلتر شکن استفاده کنید. شما سزاوار فعالیت اینترنتی امن و وب گردی آزادنه هستید. این نرم افزار توانسته خواسته های کاربران را برآورده کند و همین امر باعث محبوبیت آن شده است.

اجرای بازی آنلاین فری فایر با فیلتر شکن Okk VPN

فیلتر شکن اوکی مخصوص بازی های آنلاین است. یکی از پر طرفدارترین بازی های آنلاین این روز ها بازی فری فایر است. اما به دلایل سیاسی و فیلترینگ آن باعث شده کاربران برای اجرای این گیم روی به دانلود و نصب فیلتر شکن بیاورند. اما با دلایل قطعی فیلتر شکن یا کندی آن دنبال بهترین نرم افزار هستند. با این نرم افزار قوی می توانند به قطی و کندی اینترنت خود پایان بدهند. با سرور های سریع و قوی تجربه بهتری از این بازی داشته باشید.

اتصال فوق العاده سریع

با فیلتر شکن اوکی، وب سایت ها را بدون محدودیت مرور کنید. استفاده از فناوری سرعت اتصال فوق‌العاده سریع و دسترسی پایدار را تضمین کننده و به شما امکان می‌دهد از مرور، پخش جریانی و دانلود بی‌وقفه در همه دستگاه‌های خود لذت ببرید. قدرت اینترنت نامحدود را احساس کنید. و به سایت های مورد علاقه ی خود دسترسی پیدا کنید.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان‌طور که مشاهده کردید به راحتی و در سریع ترین حالت فقط یا یک کلیک به سرور های قوی وصل می شود. همچنین سرعت دانلود و آپلود نرم افزار به شدت سریع و فوق العاده می باشد تا شما مرور امن و سریع را تجربه کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Okk VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

4 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

4 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

4 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

5 ساعت ago

Activity Status در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن آن

Activity Status در اینستاگرام یکی از قابلیت‌ های پرکاربرد این پلتفرم است که به کاربران…

5 ساعت ago

دانلود وی پی ان اتصال همیشگی Fly Proxy VPN

حفظ فعالیت آنلاین شما در هر نقطه از جغرافیا برای دسترسی راحت و عالی به…

19 ساعت ago