برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن اندروید eWalker SSL VPN + لینک دانلود

نحوه راه اندازی وی پی ان قدرتمند eWalker SSL VPN

فیلترینگ اینترنت یکی از مشکلات اساسی کاربران اینترنت در بسیاری از کشورهاست، به خصوص در کشورهایی که دولت‌ها تلاش می‌کنند تا اطلاعات و فعالیت‌های آنلاین شهروندان را کنترل کنند. از طریق اینترنت به اطلاعات آزادی افکار و عقاید دسترسی پیدا می‌شود بنابراین این امر برای بسیاری از افراد اهمیت دارد که بتوانند به صورت آزاد به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. در این شرایط، استفاده از ابزارهایی مانند فیلترشکن می‌تواند به کاربران اجازه دهد که از اینترنت بدون محدودیت دسترسی داشته باشند. یکی از فیلترشکن‌های محبوب برای این کار، eWalker SSL VPN است که به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد تا به آسانی به سایت‌ها و خدمات محدود شده دسترسی پیدا کنند.

eWalker SSL VPN یک فیلترشکن قوی و قابل اعتماد است که با استفاده از اتصال‌های امن SSL برای انتقال داده‌ها، امکان دسترسی به اینترنت بدون محدودیت‌ها را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن به افراد کمک می‌کند تا به راحتی به منابع اینترنتی دسترسی پیدا کنند و در کنار آنها از امنیت بالای اتصالات خود لذت ببرند. استفاده از این وی پی ان برای کاربران اندروید بسیار آسان است. با دانلود و نصب اپلیکیشن، کاربران می‌توانند با چند کلیک ساده به اتصال فیلترشکن خود دسترسی پیدا کنند. این اپلیکیشن اندرویدی امکان اتصال به سرورهای مختلف را فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا آدرس IP خود را تغییر داده و به سایت‌ها با محتویات محدود دسترسی پیدا کنند.

بررسی ویژگی های eWalker SSL VPN

این وی پی ان درون خود یکسری ویژگی هایی دارد که کاربران با دانستن آن ها ممکن است حس بهتری نسبت به آن پیدا کنند. بصورت کلی این ویث پی ان برای اندروید ایجاد شده است. البته نسخه های دیگر این وی پی ان که آیفون است در اپ استور موجود می باشد. بصورت کلی ویژگی های درون نرم افزار به شرح زیر می باشد :

  • ثبت نام برای استفاده : یکی از ویژگی هایی که برای این برنامه در نظر گرفته شده است ثبت نام درون برنامه است. کابران برای استفاده از تمامی خدمات این نرم افزار باید درون آن ثبت نام کنند.

  • محیط نرم افزاری نسبتا پیچیده : محیط نرم افزاری این وی پی ان با اعداد و ارقام مختلفی پر شده است. بیشتر از پیچیدگی نامرتب می باشد که این ممکن است کاربران را اذیت کند.
  • بخش تنظیمات : کاربران براحتی می توانند به بخش تنظیمات این نرم افزار ورود پیدا کنند و تنظیمات متفاوتی را اعمال کنند.

شناخته شده به عنوان فیلتر شکن اندروید

همان طور که به آن اشاره کردیم این وی پی ان برای پلتفرم های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است. اما افراد از این نرم افزار بیشتر برای اندروید استفاده می کنند. بصورت کلی برای کاربران اندروید و به عنوان فیلتر شکن اندروید شناخته شده است.

بررسی سرعت دنلود و آپلود

این نرم افزار دارای سرعت بالایی در دانلود و آپلود می باشد که کاربران براحتی می توانند به آن اطمینان داشته باشند. دارای عملکرد سریع در اتصال به سرور ها است که افراد در کمتر از چند ثانیه می توانند به سرور های قوی آن متصل شوند.

لینک دانلود فیلتر شکن eWalker SSL VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

9 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

9 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

15 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

16 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

16 ساعت ago