برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن امن و خصوصی Schulte VPN

برنامه ای که تجربه اینترنت شما را روان تر می کند

ابزاری که بتوانید با آن به راحتی مرور کنید. و با اعتماد کامل به سایت های خارجی و داخلی نفوذ کنید قطعا داشتن یک فیلتر شکن خوب و عالی است. اما به دلایل خاصی همچون زیاد بودن و تنوع وی پی ان در گوگل پلی سخت پیدا می شود نرم افزاری که بتواند نیاز های افراد را برطرف کند. اما فیلتر شکن Schulte VPN اپلیکیشنی جدید و قدرتمند می باشد که شما فقط با یک کلیک می توانید متصل شوید. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است در هر نقطه از جغرافیا که باشید حتی اگر در سفر باشید به راحتی می توانید متصل شوید.

جایی که مرور امن و سریع اینترنت فقط با یک ضربه فاصله دارد. برنامه جدید که نه تنها از حریم خصوصی شما محافظت می کند و امنیت آنلاین را افزایش می دهد. بلکه یک ویژگی منحصر به فرد و جذاب را نیز ارائه می دهد. فیلتر شکن امن و خصوصی با بهرمندی از سرور های قوی و رایگان در سراسر جهان. و همچنین حفاظت از حریم خصوصی شما هنگام مرور وب طراحی شده است.

مروری سریع و آسان با امنیت تضمینی

بدون شک یکی از ایمن ترین فیلتر شکن های گوگل پلی می باشد. فیلتر شکن امن و خصوصی از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این برنامه استفاده شده است تا کاربران با اعتماد بیشتر سایت های مورد علاقه ی خود را مرور کنند. یک اتصال رمزگذاری شده از دستگاه به شبکه از طریق اینترنت است. یک اتصال رمزگذاری شده با اطمینان محافظت از اطلاعات شخصی شما کاربران عزیز، از دسترسی اشخاص سود جو و نا امنی های اینترنتی غیرمجاز جلوگیری می کند. و به کاربران اجازه می دهد تا به صورت ایمن و ناشناس در وب گشت و گذار کنند.

نرم افزاری مخصوص گوشی های هواوی

کاربرانی که با پلتفورم های مختلف از این نرم افزار استفاده می کنند. هیچ نگرانی ای نداشته باشند زیرا به راحتی به هر نوع گوشی وصل می شود. و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. فیلتر شکن امن و خصوصی مخصوص برای افرادی که از گوشی های هواوی استفاده می کنند. اتصال سریع ایمن و فوق العاده تند و تیز. وصل شدن با هر نوع اپراتوری همانند همراه اول، ایرانسل، رایتل، سامانتل، تالیا و حتی وایفای خانگی تا افراد هیچ نوع ناراضایتی نصب به عملکرد وی پی ان نداشته باشند.

ویژگی های کلیدی فیلتر شکن Schulte VPN

استفاده رایگان از سرورهای پرسرعت و رایگان همچنین اتصال پرسرعت یک شبکه سرور اختصاص دارد تا اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنت شما همیشه پرسرعت و پایدار است. یکی دیگر از ویژگی های مهم مرور ناشناس آدرس IP واقعی خود را مخفی کنید. تا مطمئن شوید که فعالیت های آنلاین شما همیشه خصوصی و امن است. استفاده آسان با یک کلیک متصل شوید و از وی پی ان ایمن در راه اندازی لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Schulte VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago