برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

خرید نسخه پرو فیلتر شکن اسرائیل وی پی ان Israel VPN

نحوه استفاده از فیلتر شکن اسرائیل Israel VPN

یکی از نیاز های اساسی کاربران برای فضای دیجیتالی استفاده از یک فیلتر شکن قوی است. فیلتر شکن اسرائیل وی پی ان Israel VPN ابزاری قدرتمند برای دسترسی سریع به سایت های خارجی و برنامه های مورد علاقه شماست که محدود شده اند. ازا ین رو براحتی می توانید با استفاده از این وی پی ان به سرور های جهانی متصل شوید. این وی پی ان دارای سرور های قوی از اسرائیل می باشد. کاربران با استفاده از این سرور ها می توانند به جدید ترین سایت و برنامه ها دسترسی داشته باشند.

فیلترشکن Israel VPN دارای ویژگی های متعددی است که آن را به یکی از بهترین گزینه ها در میان فیلترشکن ها تبدیل کرده است. این فیلترشکن با استفاده از پروتکل های امن و قدرتمند مانند OpenVPN و IKEv2 امکان دسترسی ایمن به اینترنت را فراهم می آورد. همچنین، این فیلترشکن دارای سرورهای متعدد در سراسر جهان است که به کاربران امکان انتخاب موقعیت مکانی دلخواه را می دهد. این ویژگی به ویژه برای دسترسی به محتوای محدود در برخی کشورها بسیار مفید است. از این رو کاربران براحتی با استفاده از این سرور ها به مکان ههای متعددی وصل شوند.

نتایج استفاده از فیلتر شکن اسرائیل برای کاربران

استفاده از این فیلتر شکن قوی مزایای متعددی را برای کاربران به همراه دارد. اولین و مهم ترین مزیت، دسترسی آزاد به محتوای محدود شده در برخی کشورها است. با استفاده از این فیلتر شکن، کاربران می توانند به راحتی به سایت های مسدود شده، شبکه های اجتماعی، پلتفرم های ویدیویی و دیگر محتوای محدود دسترسی داشته باشند. همچنین امکان افزایش امنیت و حریم خصوصی کاربران را فراهم می آورد. با استفاده از رمزنگاری قدرتمند و سیاست عدم ثبت فعالیت های کاربران، این فیلترشکن از داده های شخصی و آنلاین کاربران در برابر هک و سرقت محافظت می کند.

بررسی سه بخش در لیست سرور ها

بصورت کلی کاربران وقتی وارد لیست سرور ها می شوند با سه بخش سروکار خواهند داشت که به شرح زیر می باشد :

  1. Free : بخش رایگان این وی پی ان به کاربرانی که به دنبال گزینه‌ای ارزان‌ قیمت یا حتی رایگان برای دریافت خدمات VPN هستند، اختصاص یافته است. در این بخش، کاربران می‌توانند به سرور های محدودی دسترسی داشته و به میزان محدود از حجم باندعبوری استفاده کنند.
  2. Premium : در مقایسه با بخش رایگان، بخش Premium در فیلتر شکن اسرائیل امکانات و ویژگی‌ های پیشرفته‌ تری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. در این بخش، کاربران دسترسی کامل به تمامی سرور های موجود در شبکه VPN را خواهند داشت و از حجم باند عبوری نامحدود برخوردار خواهند بود.
  3. Past : در نهایت، بخش Past در این وی پی ان به کاربران امکان دسترسی به سرور های قدیمی‌ تر را فراهم می‌ آورد. این بخش ممکن است برای کاربرانی که به دنبال استفاده از سرور های قدیمی‌ تر به دلایلی خاص هستند (مانند سازگاری بهتر با تجهیزات قدیمی‌تر)، مفید باشد. با این حال، سرعت اتصال و ویژگی‌های امنیتی ممکن است در مقایسه با بخش‌های دیگر، کمی کمتر باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Israel VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago