دانلود نسخه لایت فیلتر شکن استار وی پی ان

دانلود نسخه لایت فیلتر شکن استار وی پی ان

بررسی فیلتر شکن استار وی پی ان + لینک دانلود

در دنیای امروز که دسترسی به اینترنت یکی از ضروریات زندگی روزمره به شمار می‌ رود، موضوع حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین اهمیت روز افزونی پیدا کرده است. یکی از ابزار های کارآمد در این زمینه، استفاده از فیلتر شکن‌ های قدرتمند و قابل اعتماد می‌باشد. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ ها و مزایای استفاده از فیلتر شکن استار وی پی ان خواهیم پرداخت. STARKVPN LITE یک فیلتر شکن قدرتمند و امن است که توسط یک شرکت معتبر ارائه می‌ شود. این نرم افزار با استفاده از فناوری VPN (شبکه خصوصی مجازی)، امکان دسترسی ایمن و محرمانه به اینترنت را فراهم می‌ کند. به واسطه این فناوری، هویت و موقعیت واقعی کاربر پنهان شده و امکان رصد فعالیت‌های آنلاین توسط شرکت‌های رصدگر یا ISP‌ ها از بین می‌ رود.

دانلود نسخه لایت فیلتر شکن استار وی پی ان

از دیگر مزایای این وی پی ان قوی  می‌ توان به سهولت استفاده و پشتیبانی چند زبانه آن اشاره کرد. این فیلتر شکن با ارائه رابط کاربری ساده و درک‌ پذیر، امکان استفاده برای کاربران با هر سطح مهارت را فراهم می‌سازد. همچنین، پشتیبانی چند زبانه آن از جمله زبان انگلیسی، کاربران ایرانی را در استفاده هرچه بهتر از این ابزار یاری می‌دهد.

بررسی دکمه Tempo restante در فیلتر شکن استار وی پی ان

کلید “Tempo restante” در این وی پی ان قدرتمند، نمایشگر زمان باقیمانده از اتصال فعلی شما به سرویس VPN است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند زمان باقیمانده از اتصال خود را به راحتی مشاهده کرده و برنامه‌ریزی مناسبی برای استفاده از فیلترشکن داشته باشند. از این رو این ویژگی یک محدودیت به حساب می آید. کاربران با کلیک بر روی آن می توانند تایم اتصالی به وی پی ان را افزایش دهند. ناگفته نماند لازمه استفاده از این ویژگی مشاهده تبلیغات درون برنامه می باشد. بصورت کلی استفاده از این ویژگی جدید می تواند به شرح زیر باشد :

  1. نرم‌افزار STARKVPN LITE را بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.
  2. پس از اتصال به سرویس VPN، در پنل برنامه، کلید “Tempo restante” را مشاهده خواهید کرد.
  3. این کلید به صورت پویا، زمان باقیمانده از اتصال فعلی شما را به نمایش می‌گذارد.
  4. با توجه به زمان باقیمانده، می‌توانید برنامه‌ریزی لازم را برای استفاده بهینه از فیلترشکن انجام دهید.
  5. با کلیک بر روی آن و مشاهده تبلیغات درون برنامه براحتی می توانید تایم اتصالی را افزایش دهید.

دانلود نسخه لایت فیلتر شکن استار وی پی ان

دارای سرور های جدید و قوی برزیل

یکی از ویژگی های دیگر در این نرم افزار وجود سرور های برزیلی می باشد. کاربران براحتی می توانند به این سرور ها متصل شوند. یکی از نقطه ضعف های این نرم افزار که ممکن است برای کاربران اندکی ناخوشایند باشد مدت زمان اتصال به سرور ها می باشد. ممکن است برای برخی از کاربران در اپراتور های مختلف انتظار زیادی را برای اتصال به سرور ها لازم داشته باشد. اما دارای سرعت بالایی می باشند که کاربران تماما می توانند از آن راضی باشند.

سرعتی تایید شده و بالا

برخلاف اتصال دیر به سرور ها دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن استار وی پی ان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *