برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن از فروشگاه Domi VPN

کلید شما برای آزادی وب گردی و امنیت آنلاین

بیش از نیمی از مردم دنیا به فضای مجازی دسترسی دارند و کم و بیش درآمد خیلی از کاربران از راه همین دنیای دیجیتالی و اینترنتی می باشد‌. از این رو برای وب گردی و فعالیت در فضای مجازی وسیله مورد نیاز فیلتر شکن می باشد. حال فیلتر شکن از لحاض امنیت و سرعت قابل ویژگی های مختلفی می باشد. که در ادامه برای شما شرح داده می شود. فیلتر شکن Domi VPN یکی از نرم افزار های مورد استفاده در دنیای مجازی و اینترنتی محسوب می شود. که با سرعت بالا و ایمنی قابل توجه کاربران زیادی از آن استفاده می کنند.

ایمنی به شدت مقاوم در برابر نا امنی های اینترنتی . حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار به حساب می آید. این نرم افزار را به راحتی می توانید از فروشگاه دانلود و سپس نصب کنید که از خدمات آن بهرمند باشید. دامی وی پی ان همراه مورد اعتماد شما در دنیای دیجیتال است. که نهایت حریم خصوصی و امنیت آنلاین را برای شما فراهم می کند. پیشرفته ترین برنامه وی پی ان به حساب می آید. با تضمین امنیت و حفاظت از داده های شما در برابر چشمان کنجکاو. پس بدون هیچ گونه نگرانی آن را نصب کنید و از وب گردی خود لذت ببرید.

حریم خصوصی غیر قابل نفوذ

با دامی وی پی ان، فعالیت های آنلاین شما محرمانه و ایمن باقی می ماند. ایمنی و امنیت فوق العاده این نرم افزار یکی از خصوصیات مورد توجه برای کاربران به شمار می آید. با رمزگذاری پیشرفته برای محافظت از داده های شما و به گفته ی سازنده ی این نرم افزار اطمینان می دهیم که اطلاعات شخصی شما در برابر هکرها، و جاسوس ها امن باقی بماند.

سرعت و اتصال به سرور های پایدار و فعال

با استفاده از فیلتر شکن دامی وی پی ان سرعت اینترنتی فوق العاده سریع را تجربه کنید. سرور های بهینه شده با وصل شدن یک ریتم فوق العاده از سرعت اینترنت را به شما هدیه می دهد. و به هیچ عنوان شاهد کندی و قطعی آن نمی باشید.دانلود سریع و مرور یکپارچه را بدون هیچ گونه تاخیر تضمین می کند.

عدم ورود به سیستم توسط اشخاص ثالث با فیلتر شکن دامی وی پی ان

به هیچ عنوان فعالیت آنلاین شما ردیابی یا ذخیره نمی شوند. حریم خصوصی کاربران اولویت اول برای سازنده ی این نرم افزار به شمار می آید. پس بدون نگرانی یا تردید مطمئن باشید سازنده هیچ گاه امنیت کاربران را به خطر نمی اندازد. هدف اصلی استفاده راحت و ساده از دامی وی پی ان است. که نگرانی از بابت وب گردی و اجرای بازی های آنلاین روز دنیا را نداشته باشید. شما لایق بهترینا هستید، پس با بهترین فیلتر شکن ها وب گردی کنید و بازی های آنلاین را اجرا کنید. فیلتر شکن در نرم افزار فروشگاه موجود می باشد و به راحتی می توانید آن را دانلود کنید.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن Domi VPN

همان طور که مشاهده کردید، نرم افزار به شدت کاربر پسند و فوق العاده سریع می باشد. و سرعت دانلود و آپلود آن بهتر از سایر فیلتر شکن های داخل گوگل پلی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Domi VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago