دانلود فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع GIBRALTAR VPN

دانلود فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع GIBRALTAR VPN

یک راه حل قوی و جدید برای حفاظت از حریم خصوصی

هر فردی در هر نقطه از جغرافیا نیازمند فیلتر شکن و وی پی ان قوی هستند. تا با استفاده از آن مرور سریع و آسان را تجربه کنند. فیلتر شکن GIBRALTAR VPN یک نرم افزار جدید و قوی است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد. دیگر لازم نیست از وی پی ان های مختلف استفاده کنید به راحتی و بدون تردید در سایت های خارجی و داخلی نفوذ کنید. دسترسی به سایت های جدید در این وی پی ان یکی از مهم ترین ویژگی های آن است. زیرا فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع دارای سرور های بی نهایت قدرتمند در سراسر دنیا می باشد.

دانلود فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع GIBRALTAR VPN

بدون شک جز بهترین وی پی ان های گوگل پلی است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. اگر خواهان مرور امن، سریع، بدون قطعی و سریع هستید قطعا این نرم افزار می تواند به شما کمک کند. سرعت فوق العاده برای دانلود و آپلود فایل ها و محتوای مورد علاقه ی خود و مهمتر از آن اجرای بازی های آنلاین و برنامه های شبکه اجتماعی.

دسترسی به محتوای جهانی و محبوب

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های کابران دنیای مجازی مواجه شدن با محدودیت های جغرافیایی است که دسترسی به برخی از وب سایت و برنامه ها را محدود می کنند. در کشور ما به دلیل وضعیت نابسامان اینترنت و سرعت پایین آن بیشتر کاربران خاطره ی خوبی با چنین وضعتی ندارند. و از اون طرف فیلتر شکن بیشتر سایت ها و برنامه به دلایل سیاسی.

دانلود فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع GIBRALTAR VPN

فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع فراتر از یک فیلتر شکن عادی

همان طور که قبلا گفتیم فیلتر شکن GIBRALTAR VPN دارای امنیت فوق العاده قوی می باشد پس بدون هیچ گونه نگرانی می توانید از آن استفاده کنید. فیلتر شکن ارتباط قوی و سریع به شما آزادی و امنیت کامل می دهد که در هر وب سایتی مرور کنید و از هر نوع برنامه ای دسترسی داشته باشید‌. فیلتر شکن با داشتن فضای ساده و کاربر پسند و همچنین اتصال سریع و بدون وقفه و با داشتن بارگیری بیش از 50هزار در کارنامه ی خود توانسته است جایگاه خود را در میان برترین سرویس های فیلترشکن های امروزکسب کند.

تجربه ی ساده اما قشنگ با داشتن فیلتر شکن GIBRALTAR VPN

می توان گفت بعد از امنیت و دسترسی به تمام سرور های فیلتر شکن. چیزی که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد طراحی موفق العاده جذاب و گزینه های کار آمد آن می باشد. داخل برنامه با کلیک روی تنظیمات می توانید به مجوز های برنامه دسترسی پیدا کنید. همچنین در گوشه ی بالا سمت راست می توان سرور های خود را انتخاب کنید، در گوشه ی بالای سمت چپ میتوانید به تنظیمات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید که شامل برنامه های مجاز، اشتراک برنامه،ارسال بازخورد،حفظ حریم خصوصی و روابط و ظوابط می باشد.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید قدرت آپلود و دانلود آن بسیار عالی و مورد پسند بود پس با این فیلتر شکن سطح بالایی از امنیت و آرامش را تجربه کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن GIBRALTAR VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *