برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن اختصاصی واتساپ FRS VPN

نحوه ی اتصال به فیلتر شکن اختصاصی واتساپ

اتصال سریع اینترنت و محافظت از حریم خصوصی آنلاین جز مهم ترین ویژگی های هر نوع برنامه ای به حساب می آید. به خصوص وی پی ان های فعال گوگل پلی. نرم افزاری که با آن به راحتی در شبکه های اجتماعی گشت و گذار کنید. و محتوای خود را با سرعت زیاد به اشتراک بگذارید. فیلتر شکن FRS VPN جز جدید ترین وی پی ان های قوی و فعال گوگل پلی است. هر فردی برای ارتقای سطح کیفیت وب گردی خود به این اپلیکیشن نیازمند می باشد. یک فیلتر شکن اختصاصی واتساپ است. دوستانی که با محدودیت های اینترنتی به خصوص شکبه های اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.

با این وی پی ان به سرعت می توانند محتوای خود را دنبال کنند و مرور امن را تجربه کنند. دسترسی نامحدود به وب سایت های خارجی و داخلی را آسان کرده است. همچنین رفع انسداد همه برنامه‌ها اعم از اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، یوتیوب و وب‌سایت‌های مسدود شده. کاربرانی که از وایفای عمومی استفاده می کنند ضعف متصل نشدن به وای فای را شکست دهید. به شدت قوی و بدون محدودیت سرعت هدف فقط تجربه بهتر و مرور امن برای کاربران می باشد.

اطلاعات خود را ایمن نگه دارید

از حریم خصوصی خود محافظت کنید و اطلاعات شخصی خود را در برابر چشمان کنجکاو دور نگه دارید. امنیت و ایمنی که این وی پی ان به مردم داده است از فناوری های نوین و سخت افزار های روز دنیا استفاده کرده است. سازنده ی آن تضمین می کند هنگام مرور از حریم خصوصی و داده های شما محافظت می شود. و هیچ یک از سابقه ی مرور شما ذخیره نمی شود. بهرمندی از سرور های قدرتمند و رمز گذاری شده که به هیچ عنوان اجازه دسترسی شخص ثالثی را به داده های شما نمی دهد.

فیلتر شکن اختصاصی واتساپ FRS VPN

از آنجایی که بعضی وی پی ان ها برای واتساپ سرعت پایینی دارد. این اپلیکیشن می تواند جایگزین بیشتر فیلتر شکن های غیر فعال و کند باشد. و یک فیلتر شکن اختصاصی واتساپ باشد. که از سرعت بی نظیری برخوردار است. همچنین کاربرانی که برای اینترنت تلفن های همراه به دنبال فیلترشکن قوی ایرانسل جدید و فیلترشکن همراه اول پرسرعت و فیلتر شکن وایفای مخابرات و فیلترشکن رایتل پرسرعت هستند. این وی پی ان به راحتی فیلترینگ این اپراتورها را دور میزند.

پینگ پایین و قدرتمند برای بازی های آنلاین

گیم‌های مسدود شده موبایل را باز کرده و با پینگ پایین و اتصال پایدار و سرور سریع گیم بازی کنید. این برنامه فیلترشکن قوی و پینگ پایین برای بازی های موبایلی مانند پابجی، فری فایر، کلش آف کلنز، فورتنایت، کال آف دیوتی، دوتا دو، کانتراسترایک، دستینی، رینبو سیکس را با پینگ بسیار کم انجام دهید. به دنیای گیم و بازی های آنلاین سلام کنید و با کندی و قطعی اتصال خداحافظی کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و قابل استفاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن FRS VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago