برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و نصب فیلتر شکن اتصال فوری BAO VPN

با اطمینان کامل فعالیت کنید

منظور از این جلمه که با خیال راحت فعالیت کنید این است. که شما لایق آن هستید مروری امن و به دور از نا امنی های اجتماعی را تجربه کنید. افراد زیادی برای دسترسی به اینترنت و سایت های مختلف روی به دانلود فیلتر شکن آورده اند. فیلتر شکن BAO VPN یک نرم افزار تازه منتشر شده ی گوگل پلی می باشد. که از امنیت و ایمنی تضمینی و بدون نفوذ برخوردار است. سازنده ی آن از به روز ترین پروتکل ها و نوآوری های روز دنیا استفاده کرده است. تا بتواند خدمات دهی صدرصد تضمینی به مردم ارائه دهد.

یک فیلتر شکن اتصال فوری است که شبکه خصوصی مجازی قابل اعتماد و ایمن و کاربرپسند را ارائه می دهد. و تضمین می کند که فعالیت های آنلاین شما ایمن باقی بماند و هنگام مرور در سایت های خارجی و داخلی هیچ سابقه ای از شما ذخیره نمی شود. بدون ثبت نام یا مدیریت حساب، از امنیت درجه یک لذت ببرید. از جدید ترین سرور های روز دنیا در این اپلیکیشن استفاده شده است. و قابل پخش فیلم های سینمایی با نتفلیکس را به کاربران خود ارائه داده است. همچنین به راحتی می توانید در شبکه های اجتماعی تولید محتوا کنید.

ساختار جدید امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران

وب گردی آنلاین خود را ایمن کنید. هنگامی که از فیلتر شکن اتصال فوری استفاده می کنید می توانید شاهد امنیت و ایمنی به شدت قوی آن باشید. سازنده ی آن از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این برنامه استفاده کرده است. با هدف مرور آسان و سریع برای کاربران. و حفاظت از حریم خصوصی کاربران در برابر نا امنی های اینترنتی. می توانید به صورت ناشناس و ایمن بدون ردیابی مرور کنید. برای اطمینان از اتصال شبکه شما و پنهان کردن هویت آنلاین شما. اتصال اینترنت خود را ایمن کنید و از داده های حساس خود در هر کجا که هستید محافظت کنید.

فیلتر شکن اتصال فوری BAO VPN

اتصال به فیلتر شکن توسط همه ی کشور ها فراهم شده است تا کاربران در هر نقطه از جغرافیا که باشند بتوانند از آن استفاده کنند. یک فیلتر شکن اتصال فوری است که شامل سرور های بی نهایت قوی همانند آمریکا، روسیه، انگلیس، کانادا، کره جنوبی، ترکیه می باشد تا مروی آسان را تجربه کنید.

سرور های رایگان و خرید درون برنامه

سرور های این اپلیکیشن رایگان و بسیار سریع می باشند. برای استفاده از آن فقط کافی است روی آن کلیک کنید تا از مرور سریع خود لذت ببرید. اما کاربرانی که از سرعت نرم افزار راضی نیستند. و خواهان سرعت بیشتر و قوی تر هستند با استفاده از خرید درون برنامه و سرور های پریمیوم می توانند از هر لحظه ی وب گردی خود لذت ببرند. همچنین با این نرم افزار ویدیوها، برنامه های ورزشی زنده و تلویزیونی را در هر پلتفرم پخش جریانی بدون بافر پخش کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و قابل استفاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن BAO VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago