دانلود رایگان فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی

دانلود رایگان فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی

دانلود و نصب فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی

با گسترش اینترنت و افزایش استفاده از فضای مجازی، محدودیت‌ها و فیلترهای اینترنتی نیز به صورت چشمگیری افزایش یافته‌اند. برخی کشورها با تحریم و مسدودسازی برخی وبسایت‌ها و خدمات آنلاین، تلاش می‌کنند تا کنترل بیشتری بر محتوا و دسترسی افراد به آنها داشته باشند. به همین دلیل، استفاده از فیلترشکن‌ها و پروکسی‌ها به منظور دسترسی به محتواهای مسدود شده، بسیار پرطرفدار شده است.

یکی از فیلترشکن‌های محبوب و قوی در این زمینه فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی است. این فیلترشکن با استفاده از سرورهای مستقر در آمریکا، به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به وبسایت‌ها و خدمات مختلف دسترسی پیدا کنید. سرعت بالا و عملکرد قوی این فیلترشکن، آن را از رقبای خود متمایز می‌کند.

USA VPN انتخابی مناسب برای بازی پابجی موبایل

طبق گفته سازنده این فیلتر شکن، پایین بودن پینگ و قدرت بالای این USA VPN میتواند براحتی بازی پابجی موبایل را باز کرده و تحریم آن را از بین ببرد. همچنین میتوانید سایر بازی های همچون فری فایر را با این برنامه رفع تحریم کنید. طبق تجربه کاربران تحریم این بازی ها را از بین می برد منتهی سرعت پینگ آن پایین و قابل قبول نیست. شما میتوانید بروزرسانی های لازم این بازی ها را با این فیلتر شکن انجام بدید و برای بازی کردن از دی انس چنجر استفاده کنید.

دانلود رایگان فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی

ارائه قوی ترین سرور اما غیر قابل تغییر در USA VPN

همه سرور های این فیلتر شکن از کشور آمریکا می باشند. همچنین از میان سرور های ثبت شده داخل برنامه یک سرور را متناسب با اپراتور شما انتخاب میکند و بعد اتصال آن میتوانید محدودیت ها را کنار بزنید و از سرعت بسیار عالی برخوردار می باشد. همچنین این خود میتواند یک نقطه ضعف باشد که کاربر نتواند سرور ها را انتخاب کرده و به دلخواه به آن ها وصل شود.

دارای رابط کاربری ساده اما کاربردی

این برنامه دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی است که هر شخصی میتواند از آن براحتی استفاده کند. تنها پس از نصب برنامه و با یک کلیک میتوانید به بهترین سرور وصل شوید. صفحه اصلی این فیلتر شکن تا حد امکان سادگی را درون خود حفظ کرده است. این باعث میشود مخاطب از حس سردرگمی خارج شود و اتصال به فیلتر شکن را شروع کند.

دانلود رایگان فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی

درباره Reyhan سازنده یو اس ای وی پی ان

سازنده این فیلتر شکن به اسم Reyhan دو برنامه دیگر را طراحی کرده است که بالای 1 میلیون نصب را داشته اند. از این رو میتوان نتیجه گرفت تیم سازنده این فیلتر شکن بسیار تیم قوی و هدفمندی است. زیرا نصب بسیار زیاد این فیلتر شکن ها حاکی از رضایت افراد نسبت به آن ها است.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود USA VPN + نگاهی به محیط نرم افزار

در فیلم زیر سرعت دانلود و آپلود این تحریم شکن را به چالش میکشیم. با مشاهده این فیلم شما متوجه قدرت عملکرد این فیلتر شکن خواهید شد.

همان طور که مشاهده کردید رابط کاربری این فیلتر شکن بسیار ساده و راحت است و سرعت دانلود و آپلود آن بسیار عالی و قابل قبول است. کاربران از همه اپراتور ها و وای فای میتوانند براحتی از آن استفاده کنند.

نظرات اخیر کاربران درباره USA VPN + جایگاه آن در گوگل پلی

نظرات اخیر این فیلتر شکن حاکی از بهینه سازی و ارائه عملکردی بهتر برای کاربران است. همچنین بسیاری از کاربران نسبت به سرعت سرور های این فیلتر شکن حس رضایت خود را در قالب کلمات برای این فیلتر شکن نوشته اند. این برنامه بالا 1 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته است همچنین نمره خوب و عالی 4.6 را در گوگل پلی دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ به “دانلود رایگان فیلتر شکن پرسرعت و قوی آمریکایی”

  1. Neda نیم‌رخ

    بسیار فیلترشکن قوی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *