برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن آسیاتک Erox Plus Vpn

دسترسی ایمن به سایت های مسدود

امروزه فیلتر شکنی که بتواند اتصال ایمن برای دسترسی به سایت های فیلترینگ فراهم کند بسیار از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. به همین خاطر کاربران به دنبال نرم افزاری می گردند که بتواند به راحتی با آن وب گردی کنند و از دنیای اینترنتی لذت ببرند. فیلتر شکن Erox Plus Vpn یکی از جدید ترین و در عین حال محبوب ترین نرم افزار ضد فیلترینگ گوگل پلی به حساب می آید. به همین خاطر کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و توانسته اند تجربه های خود را در دنیای اینترنتی چندین برابر کنند. و حتی با نظراتی که کاربران در باره ی این اپلیکیشن نوشته بودند بسیار از آن راضی و رضایت کامل داشتند.

دوستانی که از خدمات آسیاتک استفاده می کنند و مشکل پیدا کردن فیلتر شکن داشتند. حتما این نرم افزار را به آن ها پیشنهادی می کنم. زیرا که از امنیت و ایمنی بالا و قابل اعتمادی برخوردار می باشد. و با داشتن سرور های سریع و جدید کاربران در هر نقطه از جغرافیا باشند. می توانند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند. فقط کافی است بعد از نام نویسی سرور مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و سپس روی آن کلیک کنید تا به سرعت این وی پی ان پی ببرید.

امنیت و ایمنی فوق العاده

استقبال چشم گیر کاربران از این نرم افزار علاوه بر سرعت زیاد امنیت فوق العاده ای که از آن برخوردار می باشد. ایمنی و امنیت 100 درصد تضمینی که شما با اطمینان کامل وب گردی کنید. و سایت های مسدود را مرور کنید. سازنده ی این وی پی ان تمام تلاش خود را در راستای وب گردی راحت کاربران انجام داده است. پس شما می توانید با اشتراک گذاری این نرم افزار سعی در جذب کاربران بیشتر داشته باشید.

ساده ترین و موثرترین راه برای مرور اینترنت با نرم افزار Erox Plus Vpn

مخصوص خدمات آسیاتک بعد از وصل شکن با سرعت زیاد آن می توانید وب گردی کنید و در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک، تلگرام، گشت و گذر کنید. از ترافیک اینترنتی خود محافظت کنید و هویت خود را به صورت آنلاین خصوصی نگه دارید. همان طور که متصل می شوید به یک سرور VPN ایمن، داده های شما رمز گذاری می شوند هیچ کس نمی تواند به آن ها دسترسی پیدا کند حتی نا امنی های اینترنتی یا دولتی.

محیط نرم افزاری ساده و به دور از پیچیدگی

اپلیکیشن از محیط نرم افزاری بسیار جذابی برخوردار می باشد و توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. وی پی ان شامل پیچیدگی خاصی نمی باشد. بعد از نصب و اجرای آن باید نام نویسی کنید. بعد به سرور های قوی آن متصل شوید. اجرای بازی های آنلاین همچون پابجی، فری فایر و اجرای برنامه های شبکه اجتماعی همانند فیسبوک، اینستا گرام، تلگرام. مروری امن و سریع را از فیلتر شکن Erox Plus Vpn بخواهید ‌.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان جدید بسیار عالی و قابل استفاده با همه اپراتور ها می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Erox Plus Vpn

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago