برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش کار با فیلتر شکن آسان و ساده Pokm VPN

فعال سازی و دانلود فیلتر شکن آسان و ساده Pokm VPN

برای دسترسی به برخی از سایت ها کاربران باید از یکسری از برنامه های پرقدرت استفاده کنند. فیلتر شکن آسان و ساده Pokm VPN می تواند یکی از بهترین ابزار های این حوزه باشد. افراد براحتی و به سادگی تمامی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. دارای سرور های پرقدرتی درون خود می باشد که افراد براحتی می توانند به آن ها متصل شوند. زیرا دارای اتصالی بسیار ساده می باشد. آموزش کار با فیلتر شکن آسان و ساده می تواند برای افرادی که می خواهند به یکم فیلتر شکن ساده دسترسی داشته باشند می تواند بسیار جذاب باشد.

بصورت کلی کار با این نرم افزار به دلیل محیط نرم افزاری به شدت ساده ای که درون خود دارد بسیار آسان می باشد. زیرا دارای محیط نرم افزاری بسیار ساده ای می باشد. محیط نرم افزاری متشکل از دکمه های بسیار بصری و قابل استفاده موجب شده است دسترسی به بخش های مهم در این نرم افزار بسیار آسان باشد. از این رو پیشنهاد می شود به سرور های این نرم افزار براحتی متصل شوید و از اینترنت آزاد در هر جا و مکانی لذت کافی را ببرید. با این کار براحتی می توانید آی پی خود را تغییر دهید و از اینترنت و گشت و گذار مخفی در آن لذت کافی را ببرید.

وجود محدودیت زمانی در Pokm VPN

اولین نکته در مورد Pokm VPN وجود محدودیت زمانی برای استفاده رایگان از خدمات آن است. این محدودیت زمانی به کاربران اجازه می‌ دهد که از خدمات VPN به صورت رایگان و برای مدت معینی بهره‌ مند شوند. از این رو این محدودیت های زمای می توانند با مشاهده تبیغات از جانب کاربران کاملا تمدید شوند. در نسخه های پیشین خود این محدودیت بسیار زیاد بوده است. با آپدیت های جدید مشخص شده است که این ویژگی تا حد زیادی بهبود یافته است. کاربران می توانند این محدودیت ها را تا تایم های زیادی افزایش دهند.

بیش از صد هزار نصب در گوگل پلی

فیلتر شکن آسان و ساده با داشتن بیش از صد هزار نصب در گوگل پلی، از محبوبیت و اعتماد بالایی بین کاربران برخوردار است. این تعداد نصب بالا نشان‌ دهنده رضایت کاربران از کیفیت خدمات و عملکرد این VPN است. همچنین، تعداد زیاد نصب‌ ها باعث می‌ شود که نقد و بررسی‌ های متعددی از سوی کاربران ارائه شود که می‌ تواند به دیگران در تصمیم‌ گیری برای نصب و استفاده از این برنامه کمک کند.

سرعتی بالا و پایدار بعد از اتصال

یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم این نرم افزار قدرتمند ارائه سرعت بالا و پایداری پس از اتصال است. کاربران می‌توانند با اطمینان از این که اتصالشان به سرورهای VPN سریع و پایدار خواهد بود، از اینترنت بدون محدودیت لذت ببرند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که نیاز به استریم ویدئو، بازی‌ های آنلاین یا دانلود فایل‌ های بزرگ دارند بسیار اهمیت دارد. سرعت بالا و پایداری اتصال یکی از عوامل کلیدی است که تجربه کاربری را بهبود می‌ بخشد و رضایت کاربران را تضمین می‌ کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Pokm VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago