برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دسترسی سریع به فیلتر شکن آذربایجان AZ VPN

دانلود و استفاده از فیلتر شکن آذربایجان AZ VPN

یکی از نیاز های اساسی کاربران دسترسی به سایت های محدود شده در فضای دیجیتالی می باشد. برنامه های زیادی برای افراد ایجاد شده است تا بوسیله آن ها بتوانند به این سایت ها و برنامه ها دسترسی داشته باشند. دسترسی سریع به فیلتر شکن آذربایجان AZ VPN به کاربران کمک می کند براحتی بتوانند این محدودیت های ایجاد شده را دور بزنند و از فضای دیجیتالی استفاده بهتری داشته باشند. این وی پی ان دارای سرور های قدرتمندی درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند.

برای استفاده و دسترسی به سریع ترین سرور ها در این فیلتر شکن تنها راه نصب آن می باشد. از این رو کاربران برای استفاده از این نرم افزار قدرتمند هیچ نیازی به ثبت نام و داشتن دانش زیاد ندارند و براحتی می توانند به این نرم افزار قدرتمند دسترسی داشته باشند. این نرم افزار دارای سرور های آذربایجان درون خود می باشد که کاربران می توانند به صورت اختصاصی به آن ها متصل شوند. برای تمامی افراد در سراسر جهان می تواند عملکرد قدرتمند را از خود نشان دهد که باعث می شود هر فرد بتواند براحتی از آن استفاده کند.

استفاده از دو پروتکل قدرتمند و امکان انتخاب کردن آن ها

این فیلتر شکن قدرتمند از دو پروتکل بسیار قوی استفاده می کند که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. بصورت کلی در ادامه به بررسی و ویژگی های قدرتمند این دو پروتکل می پردازیم تا کاربران بتوانند با تصمیمی دقیق تر آن ها را برای استفاده انتخاب کنند.

  1. OpenVPN : اولین پروتکل اوپن وی پی ان می باشد که یکی از بهترین و قوی ترین پروتکل ها می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. یکی از ویژگی های مهم در این پروتکل امنیت بالای آن می باشد. در حالی که دارای سرعت بالای نمی باشد و افراد اگر به دنبال امنیت بیشتر می باشند می توانند از آن استفاده کنند.

  1. SSTP : پروتکل بعدی دارای ویژگی های کاملا متفاوتی می باشد. برخلاف بالایی این نوع پروتکل دارای سرعتی بالا و امنیتی متوسط می باشد. از این رو افراد می توانند از این پروتکل نیز براحتی استفاده کنند. توجه داشته باشید هردوی آن ها از لحاظ استاندارد در حالت مطلوبی قرار دارند و می توانید به انتخاب خود از آن ها استفاده کند.

آیا فیلتر شکن آذربایجان نیاز به فعال سازی دارد ؟

این وی پی ان قدرتمند دارای ویژگی های بسیار ساده ای درون خود می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. از این رو یکی از نیاز های اصلی برای استفاده از این وی پی ان قدرتمند دانلود کردن آن است. کاربران می توانند آن را از گوگل پلی یا لینک قرار داده شده در پایین که حاوی برنامه می باشد را استفاده کنند. در نهایت برای استفاده ازآن نیازی به فعال سازی نمی باشد و افراد پس از نصب براحتی می توانند به جدید ترین و قوی ترین سرور های این نرم افزار متصل شوند.

لینک دانلود فیلتر شکن AZ VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن مرور پیشرفته Innoyek VPN

دسترسی به سایت های مختلف و متنوع خوش بختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر…

5 ساعت ago

دانلود وی پی ان ابر سیاه CloudMx VPN

شبکه ی امن و فوق العاده قوی برای دسترسی به سایت های در سال های…

5 ساعت ago

نصب فیلتر شکن قوی از گوگل رایگان VPN Lightning

آموزش کامل استفاده از فیلتر شکن قوی از گوگل رایگان فیلتر شکن های زیادی در…

15 ساعت ago

وی پی ان نامحدود اندروید Arctic VPN

دانلود و اتصال به وی پی ان نامحدود اندروید Arctic VPN فیلتر شکن ها ابزار…

15 ساعت ago

چگونه در اینستاگرام هایلایت بگذاریم

اگر شما از کاربران پر و پا قرص اینستاگرام باشید، حتماً با قابلیت هایلایت آشنا…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و فوق العاده Wing VPN

لذت وب گردی و داشتن تجربه ی خارق العاده از دنیای اینترنتی اگر شما کاربران…

1 روز ago