برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلترشکن گوگل پلی EZVPN برای اندروید

اتصال به بهترین سرور های فیلترشکن گوگل پلی EZVPN

یکی از نیاز های اساسی کاربران در دنیای دیجیتالی امروز استفاده از یک ابزار قدرتمند برای استفاده می باشد. فیلترشکن گوگل پلی EZVPN که دارای سرور های زیادی درون خود می باشد کاربران را دعوت به استفاده می کند. از این رو این ابزار دارای ویژگی های قدرتمندی درون خود می باشد. یکی از بهترین ویژگی های این ابزار محبوبیت آن است. این نشان می دهد که کاربرانی که از آن استفاده کرده اند از آن رضایت بالای داشته اند. به دلیل زیاد شدن فعالیت افراد در فضای مجازی این ابزار توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند.

کاربران با استفاده از این ابزار براحتی می توانند عمده فعالیت خود را به سرانجام برسانند. از این رو نیاز های اساسی برای افراد یک فیلتر شکن قدرتمند می باشد. این برنامه می تواند در گوشی آن ها به یکی از بهترین و قوی ترین ابزار ها تبدیل شود. زیرا بصورت کاملا رایگان ایجاد شده است و هر فردی براحتی می تواند از آن در جهت خواسته های خود استفاده کند. بهره مندی از ویژگی های قدرتمند این ابزار موجب می شود کاربران مانند یک کاربر کاملا آزاد در اینترنت گشت و گذار داشته باشند.

چگونه می‌ توانم بهترین سرور را در EZVPN انتخاب کنم ؟

فیلترشکن گوگل پلی EZVPN به صورت خودکار بهترین سرور را براساس موقعیت مکانی و سرعت پیشنهاد می‌ دهد، اما شما نیز می‌ توانید به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید. از این رو پیشنهاد می شود از سیاست اتصال خودکار به سرور ها در این ابزار استفاده کنید. این باعث می شود در زمان استفاده از این فیلتر شکن برای اتصال به سرور ها صرفه جویی شود. همچنین می توانید با استفاده از این روش به بهترین سرور ها با استفاده از موقعیت مکانی و نوع اپراتور خود متصل شوید.

مشکلات رایج فیلترشکن گوگل پلی و راه‌ حل‌ ها

  • کاهش سرعت اینترنت: اگرچه این وی پی ان قدرتمند سرعت بالایی دارد، ممکن است در برخی مواقع سرعت اینترنت کاهش پیدا کند. برای حل این مشکل می‌ توانید سرور دیگری را انتخاب کنید یا تنظیمات DNS را تغییر دهید. همچنین می توانید از سرور های قوی تر این نرم افزار استفاده کنید. این کار با امتحان برخی از آن ها میسر می باشد و براحتی می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید.
  • اتصال ناموفق به سرور: در صورتی که نتوانید به یک سرور متصل شوید، ممکن است سرور مورد نظر دچار مشکل باشد. در این صورت بهتر است سرور دیگری را امتحان کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین می توانید یکبار از برنامه خارج شوید و مجدد برای اتصال به سرور ها در آن اقدام کنید.
  • عدم دسترسی به برخی سرویس‌ ها: گاهی ممکن است برخی سرویس‌ های آنلاین همچنان دسترسی شما را مسدود کنند. در این موارد، استفاده از یک سرور با IP متفاوت می‌ تواند مشکل را حل کند. همچنین با استفاده از سرور های آمریکایی موجود در این ابزار براحتی به سایت های قوی دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن EZVPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

4 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

4 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

4 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

5 ساعت ago

Activity Status در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن آن

Activity Status در اینستاگرام یکی از قابلیت‌ های پرکاربرد این پلتفرم است که به کاربران…

5 ساعت ago

دانلود وی پی ان اتصال همیشگی Fly Proxy VPN

حفظ فعالیت آنلاین شما در هر نقطه از جغرافیا برای دسترسی راحت و عالی به…

19 ساعت ago