دانلود مستقیم فیلترشکن نامحدود اسب تندر

دانلود مستقیم فیلترشکن نامحدود اسب تندر

سرعت بالای اتصال فیلتر شکن اسب تندر فقط با یک کلیک

سرعت بالای اتصال فیلترشکن اسب تندر با یک کلیک، یکی از ویژگی‌های برجسته آن است. با استفاده از این فیلترشکن قدرتمند، به راحتی و با تنها یک کلیک، می‌توانید اتصال خود را به اینترنت بدون هیچ محدودیتی از جانب فیلترینگ ارتقا دهید. سرعت بالای این اتصال تجربه‌ای متفاوت از مرور و دانلود فایل‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، به دلیل بهینه بودن این فیلترشکن، تاخیر های احتمالی در هنگام استفاده حداقل شده و تجربه‌ای بی‌نظیر از اتصال پایدار به دست می‌آید. بنابراین، با فعال کردن این برنامه با ظرفیت سرعت بالا، به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. و تحت هیچ محدودیتی در استفاده از اینترنت قرار نگیرید.

دانلود مستقیم فیلترشکن نامحدود اسب تندر

آیا برای استفاده از فیلترشکن اسب تندر لازم است هزینه پرداخت کنیم؟!

برای بیشتر ما یکی از معیار های انتخاب کردن فیلتر شکن رایگان بودن آن است. ویژگی رایگان بودن اسب تندر به عنوان یک ویژگی مثبت، مورد توجه کاربران گرفته است. کاربران نیازی ندارند برای دسترسی به سایت‌های مسدود شده هزینه‌ای را پرداخت کنند. همچنین، این ویژگی حاکی از این است که هر کسی بدون قید و شرط می‌تواند از این خدمت استفاده کند. و بدون هیچگونه محدودیتی به اینترنت دسترسی پیدا کند.

کاربران کم و عدم شلوغی سرور های برنامه اسب تندر

جدید بودن این فیلتر شکن باعث شده کاربران خیلی کمی به آن متصل بوده، و سرور های آن بسیار پر قدرت عمل کنند. و شما با نصب این فیلتر شکن جز افرادی هستید که میتوانند بیشترین استفاده را از این برنامه داشته باشند.

 

دانلود مستقیم فیلترشکن نامحدود اسب تندر

بررسی تست سرعت فیلتر شکن اسب تندر توسط تیم irapk

قبل از اینکه تصمیم خود را مبنی بر نصب این فیلتر شکن نهایی کنید. پیشنهاد میکنم فیلم زیر را تا آخر ببینید، تا سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بصورت عملی برای شما نشان داده شود.

در فیلم بالا کاملا قابل مشاهده است که این برنامه از لحاظ سرعت دانلود قابل قبول بوده و میتواند تا حدی نیاز های کاربران را برطرف سازد.

همان طور که مشاهده کردید رابط کاربری آن بسیار ساده است و تنها با یک کلیک میتواند به سرور مورد نظر وصل شوید.

آیا استفاده از فیلتر شکن اسب تندر نیاز به ثبت نام دارد؟!

خیر این فیلتر شکن علاوه بر اینکه کاملا رایگان است. بدون ثبت نام تنها با نصب آن میتوانید از آن بصورت نامحدود استفاده کنید و از اینترنت آزاد لذت ببرید.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “دانلود مستقیم فیلترشکن نامحدود اسب تندر”

  1. محمدویسی نیم‌رخ
    محمدویسی

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *