برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دسترسی به اینترنت جهانی با فلای وی پی ان FlyVPN

بررسی کامل عملکرد فلای وی پی ان FlyVPN

در دنیای امروز، دسترسی به اینترنت و حفظ امنیت آن، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این میان، استفاده از فیلتر شکن‌ ها می‌تواند نقش کلیدی را ایفا کند. یکی از فیلتر شکن‌ های محبوب و پرطرفدار در ایران، FlyVPN است. فلای وی پی ان دارای اتصالی قدرتمند درون خود می باشد. از این رو بیشتر افراد از این فیلتر شکن در جهت ورود به اینستاگرام و تلگرام وبرخی از سایت هایی که تحریم شده اند استفاده می کنند. این نشان می دهد که عملکرد این نرم افزار قدرتمند می باشد.

بصورت کلی این نرم افزار یک سرویس ارائه‌ دهنده شبکه خصوصی مجازی (VPN) است که به کاربران امکان دسترسی امن و ناشناس به اینترنت را می‌ دهد. این فیلترشکن با پوشش جهانی خود، به شما امکان می‌ دهد تا به محتوای محدود شده در برخی مناطق دسترسی پیدا کنید و همچنین از امنیت ارتباطات اینترنتی خود مطمئن باشید. از دیگر ویژگی‌ های مهم این فیلترشکن، می‌توان به امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران اشاره کرد. همچنین از پروتکل‌های امن VPN مانند OpenVPN و IPsec برای رمزگذاری ارتباطات استفاده می‌کند و همچنین سیاست عدم ثبت گزارش فعالیت‌های کاربران را دنبال می‌کند. این امر باعث می‌شود که هویت و اطلاعات کاربران در امان بمانند.

دارای سرور های دسته بندی شده برای دسترسی سریع

یکی از ویژگی های این نرم افزار دسته بندی سرور های آن درون خود است. افراد بعد از نصب این فیلتر شکن براحتی می توانند لیست سرور ها را بصورت مرتب و دسته بندی مشاهده و مورد بررسی قرار دهند. قدرتمندترین آن ها سرور هایی است که در دسته بندی آمریکا قرار دارند. که شامل کانادا، برزیل، کشور آمریکا، مکزیک و آرژانتین می باشند. تمامی این دسته بندی که می توانند به کاربران در جهت یافتن متناسب ترین سرور با توجه به نیاز های آن ها کمک کننده باشند. این ویژگی در فیلتر شکن های بسیار کمی قابل مشاهده می باشد.

بررسی نقطه ضغف های FlyVPN

بصورت کلی این وی پی ان در مقایسه با ویژگی های مثبت درون خود ویژگی های منفی بسیار کمی دارد. یکی از ویژگی های منفی آن که می تواند برای کاربران اذیت کننده باشد عملکرد ضعیف آن در برخی از اپراتور ها می باشد. همچنین دارای امتیاز کمی در گوگل پلی می باشد که این نیز می تواند برای کاربران غیرقابل اعتماد باشد. اما بصورت کلی کاملا کاربردی و مورد تایید می باشد.

منظور از Network lock در فلای VPN چیست ؟

Network lock یک ویژگی امنیتی است که در FlyVPN وجود دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا اتصال خود به VPN را در صورت قطع شدن اتصال اینترنت، حفظ کنند. به عبارت دیگر، اگر به هر دلیلی اتصال اینترنت شما قطع شود، Network lock به شما اجازه می دهد که اتصال VPN خود را همچنان حفظ کنید. از این رو این ویژگی نیز در این فیلتر شکن می تواند یکو ویژگی منحصر به فرد و قدرتمند باشد. که می تواتند خود سبب جذب بسیاری از کاربران شود.

لینک دانلود فیلتر شکن فلای وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

24 ساعت ago