برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و فعال سازی فیلتر شکن KiKi VPN

نحوه فعال سازی فیلتر شکن KiKi VPN

در دنیای امروز که دسترسی به اینترنت یکی از نیاز های اساسی زندگی محسوب می‌شود. موضوع حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران در فضای مجازی به یکی از دغدغه‌ های اصلی تبدیل شده است. در این راستا، استفاده از فیلترشکن‌ ها به‌عنوان ابزاری مؤثر برای مقابله با محدودیت‌ های اینترنتی و حفاظت از اطلاعات شخصی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از فیلترشکن‌ های محبوب در این زمینه، KiKi VPN است. که با ارائه‌ی خدمات امن و قابل‌ اعتماد، توانسته جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران ایرانی پیدا کند. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ های این فیلترشکن و مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های این وی پی ان قوی، توجه ویژه به امنیت و حفاظت از حریم خصوصی کاربران است. این فیلترشکن با استفاده از پروتکل‌های امن مانند OpenVPN و IKEv2، ترافیک اینترنتی کاربران را به‌صورت رمزگذاری شده منتقل می‌کند، بنابراین اطلاعات حساس آن‌ ها در امان خواهد بود. همچنین، یک سیاست عدم ثبت سوابق کاربران را اتخاذ کرده است که باعث افزایش امنیت و مصونیت از نظارت‌ های احتمالی می‌ شود. از این رو این نرم افزار از مهم ترین ویژگی که هر برنامه باید درون خود داشته باشد برخوردار می باشد که آن امنیت کاربران است.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن KiKi VPN

این وی پی ان لازمه آن فعال سازی آن است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند. برخی از فیلتر شکن ها نیاز به فعال سازی و ثبت نام درون آن دارند. از این رو بسیاری از آن ها نیز بعد از ثبت نام به هزینه های پرداختی نیازمند می باشند. و بسیاری دیگر به کاربران برای استفاده از رایگان قوانینی مبنی بر ثبت نام درون برنامه گذاشته اند. از این رو برای تجربه بهتر در این نرم افزار نیز کاربران باید درون آن ثبت نام کنند. بصورت کلی ثبت نام در آن اجباری نمی باشد اما کاربرانی که قصد استفاده از نسخه پولی این نرم افزار دارند باید درون آن ثبت نام کنند.

نحوه ارتقا کی کی وی پی ان به نسخه پرو

فعال سازی فیلتر شکن KiKi VPN به نسخه پرو از امکانات دیگر این وی پی ان است. کاربرانی که قصد دارند تجربه بهتری از این وی پی ان درون گوشی خود داشته باشند می توانند نسخه آن را به پریمیوم ارتقا دهند. برای ارتقای آن کاربران حتما باید درون آن ثبت نام کنند. بعد از طی کردن این فرایند با پرداخت هزینه هایی ماهانه و یا سالانه براحتی می توانند از مزایای نسخه اشتراکی این فیلتر شکن برخوردار باشند.

مقایسه نسخه پرو و رایگان

نسخه رو این فیلتر شکن طبیعتا دارای ویژگی های قدرتمندتری نسبت به بخش رایگان آن می باشد. از این رو بخش رایگان آن نیز می تواند عملکرد خوبی را از خود برای کاربران به نمایش بگذارد. سرعت دانلود و آپلود بخش پرو این نرم افزار بسیار بالاتر می باشد. اما افراد می توانند با استفاده از نسخه غیرپولی آن نیز تجربه خوبی از گشت و گذار در اینترنت و دانلود محتوای مورد دلخواه خود در سایت های مختلف داشته باشند.

لینک دانلود فیلتر شکن KiKi VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago