آموزش فعال سازی درآمد زایی کانال تلگرام

آموزش فعال سازی درآمد زایی کانال تلگرام

درآمد زایی از کانال تلگرام

در خبر های اخیر که درباره تلگرام منتشر شده است این شبکه اجتماعی همانند بسیاری از برنامه های دیگر همچون یوتیوب با قرار دادن یک بخش به اسم مانیتایز کردن کانال تلگرام این بخش را اضافه کرده است. نکات مهم درباره این موضوع این است که این روش با سایر روش های درآمد زایی از تلگرام که قبلا به آن اشاره کردیم کاملا متفاوت می باشد. در این روش درآمد کاربران از کانال بصورت مستقیم از طرف تلگرام به کاربران پرداخت می شود. در ادامه به بررسی کامل فعال سازی درآمد زایی کانال تلگرام می پردازیم. و شیوه های برداشت پول از این روش را برای شما کامل شرح خواهیم داد.

درباره این موضوع باید اضافه کنم که این ویژگی که در حال حاظر کمتر کسی با آن آشنا می باشد. و در آینده نه چندان دور قطعا افراد بیشتری درباره آن اطلاعات جمع می کند و می تواند رقابت شدیدی ایجاد شود. نکته قابل توجه این است که برای درآمد زایی همانند یوتیوب یکسری قوانین ایجاد شده اند. که کاربران با عبور از آن براحتی می توانند درآمد خود را از کانال های تلگرامی داشته باشند.

شرایط مانیتایز شدن کانال تلگرام

کاربران برای استفاده از این روش باید کانال خود را به بالای 1 هزار مشترک برسانند و بعد از آن مراحل درآمد زایی شروع می شود. کاربران می توانند بعد از آن با فعال سازی این بخش براحتی می توانند با اکانت فعلی خود از کانال های تلگرامی بدون هیچ واسطه ای برای برداشت پول درآمد داشته باشند. این می تواند برای کاربرانی که کانال های تلگرامی دارند بسیار جذاب باشد زیرا در مدتی نه چندان دور کانال های آن ها به شدت درآمد های زیادی را می تواند برای آن ها به ارمغان بیاورد. همچنین برای اطلاع از مانیتایز شدن کانال تلگرامی خود می توانید به بخش Statistics کانال بروید.

نحوه برداشت پول بدون واسطه!

تلگرام برای ایجاد درآمدزایی بدون نقص برداشت پول را بوسیله ارز دیجیتالی TON انجام می دهد. این ویژگی باعث میشود کاربران بدون نیاز به واسطه برداشت های خود را انجام دهند. برای تبدیل کردن ارز دیجیتالی تون به تومان فقط کافی است از صرافی های ایرانی استفاده کنید. پس مانیتایز کردن و درآمد از تلگرام می تواند بسیار ساده باشد. فقط کافی است یک ایده مناسب برای ایجاد کانال تلگرامی داشته باشید. تا فرایند کسب در آمد از تلگرام برای شما کامل فعال شود ایجاد یک حساب امنیتی در تلگرام می تواند قبل از شروع این فرایند بسیار موثر باشد.

نقطه ضعف های موجود در روش درآمد زایی مستقیم از کانال تلگرام

ممکن است به دلیل یکسری تخلفات درون کانال های تلگرامی که از میان آن ها می توان به زدن ممبر و یا بازدید فیک اشاره کرد. درآمد کانال های تلگرامی را نسبت به یوتیوب و غیره را بسیار کمتر کند. زیرا کاربرانی که قصد خرید تبلیغات از کانال های تلگرامی دارند. می دانند که ممکن است بیشتر بازدید ها و ممبر های آن کانال فیک باشد. از این رو ممکن است تبلیغاتی بسیار کمی داشته باشد.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ به “آموزش فعال سازی درآمد زایی کانال تلگرام”

  1. […] های شما تا حد قابل معقولی افزایش پیدا کنند می توانید از کانال تلگرام درآمد داشته […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *