برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش فعال سازی تلگرام پریمیوم در ایران

درباره بخش پریمیوم شبکه اجتماعی تلگرام

تلگرام یک پیام‌رسان سریع، امن و رایگان است که به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت فردی و گروهی پیام‌های متنی و رسانه‌ای را به اشتراک بگذارند. این پلتفرم توسط برادران نیکولای و پاول دوروف تأسیس شد و از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرد. تلگرام بر روی بستر ابری کار می‌کند، و به همین دلیل افراد می‌توانند به پیام‌های خود از هر دستگاهی دسترسی داشته باشند بدون آنکه نگران از دست دادن اطلاعات باشند. در سال های اخیر این شبکه اجتماعی با اضافه کردن ویژگی فعال سازی تلگرام پریمیوم برای کاربران خود قدم جدیدی راهی جدید را برای برنامه محبوب خود ایجاد کرد.

تلگرام پریمیوم نسخه پولی تلگرام رایگان می باشد که با ارائه خدمات بیشتر از کاربران در ازای استفاده هزینه هایی را می خواهد. این ویژگی باعث شد درآمد این شبکه اجتماعی پایدار تر و بهتر از قبل شود پس طبیعتا توانست سود بهتری از این ویژگی جدید ببرد. کاربران با پرداخت هزینه هایی بصورت سالانه و یا ماهانه براحتی می توانند از این ویژگی و خدماتی که بیشتر افراد به آن دسترسی ندارند برخوردار باشند. اما به دلایل مختلف این نسخه از تلگرام در ایران محدود شده است. از طرفی تلگرام فیلتر است و خود تلگرام نسخه پرمیوم خودش را در اختیار پیش شماره های ایران قرار نمی دهد. در ادامه به بررسی راه حل هایی برای فعال سازی این بخش از تلگرام می پردازیم که کاربران حتی اگر داخل ایران باشند می توانند از آن استفاده کنند.

چگونه تلگرام پریمیوم را در ایران فعال کنیم ؟

همان طور که اشاره کردین مهم ترین بخش این مقاله فعا سازی بخش پرمیوم تلگرام در ایران است. که در ادامه به بررسی کامل و آموزش فعال سازی بخش پرمیوم تلگرام در این می پردازیم شما می توانید با انتخاب روش های زیر از این ویژگی برخورادر باشید.

1. خرید اشتراک تلگرام پریمیوم از سایت های داخلی

اولین روشی که می توانید از آن استفاده کنید خرید اشتراکی بصورت واسطه از سایت های داخلی است. بسیاری از سایت ها این خدمات را با هزینه های مختلفی به کاربران ارائه می دهند. یکسری از نکات مثبت درباره این روش وجود دارد مانند پرداخت بصورت تومان و ریالی از داخل ایران و همچنین بدن نیاز به استفاده از شماره های خارجی می باشد. اما قیمت های این روش گرانتر و کاربران نمی توانند از اکانت های ماهانه استفاده کنند. و تقریبا می توان گفت روشی پیچیده ای می باشد.

2. تهیه شماره خارجی

یکی دیگر از روش های موجود برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام استفاده از اکانت های خارجی می باشد. کاربران می توانند با تهیه یک شماره خارجی که بر روی اکانت دیگری فعال نیست براحتی می توانند تلگرام خود را پرمیوم کنند. کاربران می توانند از شماره های مجازی بدون محدودیت استفاده کنند تا این بخش از تلگرام را بصورت رسمی برای خود فعال کنند. در کلیت می توانید از این دو روش برای فعال سازی تلگرام پرمیوم استفاده کنید. اگر می خواهید هزینه های بالاتری را برای فعال سازی انتخاب کنید می توانید از سایت های اشتراکی استفاده کنید.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago