برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم سوپر وی پی ان برای اندروید

اتصال به سریع ترین سرور های سوپر وی پی ان

یکی از ویژگی های برخی از فیلتر شکن ها امنیت بسیار بالای آن ها است. البته این باید در مورد تمامی برنامه ها صدق کند. منتها بسیاری از فیلتر شکن های دیگر به این ویژگی اهمیتی نمی دهند. فیلتر شکن سوپر وی پی ان ابزاری قدرتمند و پر امنیت می باشد که کاربران براحتی می توانند به قوی ترین سرور های آن متصل شوند. این برنامه دارای محیط نرم افزاری مورد تایید برای استفاده می باشد که می تواند کاربران را با استفاده راحت خود از هر برنامه ای بی نیاز سازد. این وی پی ان دارای اتصالات قدرتمندی می باشد که هر سایتی با استفاده از آن ها باز می شود.

برای اکسپلور اینستاگرام و وب گردی در سایر سایت ها این وی پی ان می تواند بسیار قدرتمند عمل کند. همچنین افراد می توانند به راحتی از این فیلتر شکن استفاده کنند زیرا دکمه های اصلی آن بصورت کاملا اصولی جای گذاری شده اند. این ویژگی باعث می شود استفاده از این فیلتر شکن برای کاربران بصورت یک عادت ایجاد شود. زیرا بسیاری از فیلتر شکن ها به دلیل محدودیت هایی که درون خود دارند موجب عدم رضایت از طرف کاربران می شوند. براخلاف این وی پی ان ها این برنامه به درستی و بصورت کاملا جدی آن را رعایت کرده است.

بررسی Auto Select در سوپر VPN

کاربران بعد از دانلود و نصب این فیلتر شکن ممکن است در هنگام انتخاب سرور های قدرتمند آن با کلمه Auto Select برخورد داشته باشند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که براحتی بهترین سرور را انتخاب کنند. شیوه کار این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد. بصورت اصطلاحی این ویژگی به اسم اتصال هوشمند شناخته می شود. نام دیگری که می تواند برای آن مفید باشد انتخاب خودکار سرور ها است. این ویژگی به کاربران کمک می کند در کمترین زمان به بهترین سرور های این وی پی ان متصل شوند.

وجود دو سرور از هر لوکیشن

یکی از ویژگی های دیگر این فیلتر شکن که می تواند بسیار مفید باشد وجود سرور های دوگانه از هر لوکیشن است. برای مثال برای ایتالیا در این وی پی ان دو سرور وجود دارد و برای آمریکا نیز دو سرور از دو بخش متفاوت آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این ویژگی می تواند به کاربران کمک کند در صورت عدم اتصال به یکی از سرور ها سرور دوم آن را انتخاب کنند و در کمترین زمان به آن متصل شوند.

لیست سرور های Super VPN

  • Germany
  • Singapore
  • Canada
  • Japan
  • USA
  • Korea
  • Kong
  • United Kingdom

برای هر یک از این لوکیشن های قدرتمند برای اتصال دو سرور در نظر گرفته شده است. که کاربران می توانند به صورت کاملا رایگان از آن ها استفاده کنند.

بررسی کامل اتصال

شیوه اتصال در این وی پی ان بسیار ساده می باشد. کاربران براحتی می توانند به این وی پی ان متصل شوند. برای اتصال به سرور های قدرتمند این فیلتر شکن همان طور که به آن اشاره کردیم فقط کافی است بر روی اتصال خودکار ضربه بزنید.

لینک دانلود فیلتر شکن سوپر وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

21 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

22 ساعت ago