برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

آموزش ساخت شماره مجازی واتساپ

منظور از شماره مجازی واتساپ چیست ؟

در دنیای پیشرفته و متصل امروزی، استفاده از فناوری های نوین ارتباطی نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کند. در این میان، یکی از محبوب‌ ترین و پرکاربردترین برنامه‌ های پیام‌ رسان، واتساپ (WhatsApp) است که میلیون‌ ها کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌ کنند. شماره مجازی واتساپ، به نوعی شماره تلفن موقت و غیرواقعی است که برای استفاده در برنامه واتساپ ایجاد می‌ شود. ساخت شماره مجازی واتساپ برای کاربران ممکن است دلایل مختلف داشته باشد. از این رو در این مقاله علاوه بر بررسی کامل این ویژگی به نحوه ایجاد آن نیز در گوشی های اندروید می پردازیم.

نکته قابل توجه درباره این ویژگی این است که این شماره ها معمولا از خارج از ایران طراحی شده و در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. به بیان دیگر افراد شماره هایی از آمریکا و یا از آلمان و یا از هر کشور دیگری دریافت می کنند. بعد از طی کردن فرایند براحتی می توانند اکانت خود را بری اینستاگرام داشته باشند و از آن براحتی استفاده کنند. کاربران ممن است به دلایل مختلفی خواهان ایجاد این شماره ها باشند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم و افراد با استفاده از این مقاله می توانند به ساخت شماره مجازی واتساپ اقدام کنند.

دلایل ساخت شماره مجازی واتساپ توسط کاربران

  • حفظ حریم خصوصی : استفاده از شماره مجازی به کاربران امکان می‌ دهد تا بدون افشای شماره تلفن واقعی خود، از خدمات واتساپ استفاده کنند. این امر به ویژه برای افرادی که نگران حفظ حریم خصوصی خود هستند، بسیار مفید است.
  • ایجاد حساب‌ های متعدد : برخی کاربران ممکن است نیاز به ایجاد چندین حساب واتساپ داشته باشند، مانند حساب کاری و شخصی. در این موارد، استفاده از شماره‌ های مجازی به آن‌ ها کمک می‌ کند تا بتوانند این حساب‌ ها را به راحتی مدیریت کنند.
  • دسترسی به خدمات محدود : در برخی کشور ها یا مناطق، دسترسی به واتساپ با محدودیت‌ هایی همراه است. با استفاده از شماره مجازی، کاربران می‌ توانند به راحتی از این محدودیت‌ ها عبور کرده و به خدمات واتساپ دسترسی پیدا کنند. که می تواند با استفاده از این شماره دسترسی ها آزاد شوند.
  • جلوگیری از سوء استفاده : شماره‌ های مجازی همچنین می‌توانند برای جلوگیری از سوء استفاده از حساب‌ های واتساپ مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، اگر یک حساب به دلیل تخلف مسدود شود، با استفاده از شماره مجازی می‌ توان سریعاً یک حساب جدید ایجاد کرد.

آموزش ساخت شماره مجازی واتساپ با استفاده از برنامه

با استفاده از برنامه هایی که معرفی می شود افراد براحتی می توانند شماره مجازی واتساپ خود را بسازند. توجه داشته باشید این برنامه ها فقط شماره مجازی ها را برای شما خواهند ساخت. بعد از ایجاد شماره فرایند ثبت نام را با شماره مجازی ساخته شده در برنامه در پیش بگیرید.

  1. Text Now
  2. Next plus
  3. talk2
  4. text plus
  5. ndLine2
  6. SafeUM

با استفاده از برنامه های فوق براحتی می توانید شماره مجازی خودتان را در گوشی اندروید بسازید. توجه داشته باشید هر برنامه شماره های مجازی متفاوتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago