زاکو وی پی ان فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل + لیک دانلود مستقیم

زاکو وی پی ان فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل + لیک دانلود مستقیم

بررسی فیلتر شکن زاکو وی پی ان

در دنیای پر از فناوری و ارتباطات امروزی، استفاده از اینترنت و حفظ حریم خصوصی برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. مخصوصاً برای اپراتورهای ارتباطی، ارائه خدمات امن و سریع به مشتریان به چالشی بزرگ تبدیل شده است. در این راستا، زاکو وی پی ان به عنوان یک راه‌حل مبتنی بر فناوری پیشرفته VPN برای اپراتور رایتل در نظر گرفته شده است.

یکی از مزیت‌های برتر زاکو وی پی ان، امکان دسترسی به سایت‌ها و سرویس‌هایی است که ممکن است به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی یا سانسورهای اینترنتی در دسترس نباشند. با استفاده از این ابزار، کاربران رایتل سایر اپراتور ها می‌توانند به راحتی به منابع اینترنتی دسترسی یابند و تجربه مفیدتری از اینترنت بدست آورند.

زاکو وی پی ان فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل + لیک دانلود مستقیم

Zako vpn ارائه 5 سرور قوی آمریکا

این فیلتر شکن 5 سرور مختلف از کشور آمریکا برای کاربران فراهم آورده است. کاربران به راحتی و تنها با یک کلیک میتوانند به این سرور ها وصل شوند. یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن عدم داشتن گزینه انتخاب خودکار بهترین سرور  است. همچنین عدم نمایش پینگ و قدرت سرور ها نیز یک نقطه ضعف دیگر محسوب میشود.

طبق بررسی ها انجام شده توسط تیم ما همه سرور های آمریکا قابلیت کانکت شدن رو دارند. ناگفته نماند که سرعت آن ها تفاوت های چندانی ندارد و همه سرور ها تا حدودی باهم برابر هستند.

زاکو وی پی ان فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل + لیک دانلود مستقیم

زاکو وی پی ان امنیت حریم خصوصی ما را تضمین میکند ؟

این برنامه یک ابزار قوی و امن برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت است. این برنامه از طریق اتصال به سرورهای خصوصی مجهز به شبکه ارتباطی امن (VPN)، امکان رمزگذاری اطلاعات شما و تغییر آدرس آی پی شما را فراهم می‌کند. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های زاکو وی پی ان طبق گفته سازنده رمزنگاری قوی داده‌های شما است. هنگامی که شما از طریق زاکو وی پی ان به اینترنت متصل می‌شوید، اطلاعات شما به کمک الگوریتم‌های رمزنگاری پیشرفته‌ای رمزگذاری می‌شود. این به این معنی است که حتی اگر افرادی توانایی دستیابی به اطلاعات شما را داشته باشند، نمی‌توانند آن را متوجه شوند یا تغییر دهند.

زاکو وی پی ان فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل + لیک دانلود مستقیم

زاکو وی پی ان فیلتر شکن قوی مخصوص رایتل

این فیلتر شکن طبق نظرات داده شده در گوگل پلی و بررسی های انجام شده از سمت تیم ما نشان میدهد که برای اپراتور رایتل بسیار مناسب است.

نکته مهم این است که این فیلتر شکن در سایر اپراتور ها و حتی وای فای هم کاملا اصولی کانکت شده و کار میکند. منتهی در اپراتور رایتل به مراتب بهتر عمل میکند و کاربران رایتل از این فیلتر شکن بیشتر راضی بوده اند.

برخی از ویژگی های مثبت زاکو وی پی ان

  • دارای رابط کاربری ساده
  • کاملا رایگان
  • تبلیغات درون برنامه بسیار کم
  • اتصال پایدار و خوب
  • حفظ حریم خصوصی کاربران
  • مناسب همه اپراتور ها بخصوص رایتل
  • دارای سرور های قوی آمریکا

فیلم تست زاکو وی پی ان با سپید تست

در فیلم زیر بصورت عملی نشان میدهیم که میزان سرعت کانکت شدن این فیلتر شکن چقدر است.

همچنین سرعت دانلود و آپلود آن را مشاهده خواهیم کرد.

تست سرعت فیلتر شکن Zako vpn نشان میدهد که سرعت مطلوب و قابل قبولی دارد. شما میتوانید به راحتی با هر اپراتوری از این فیلتر شکن استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *