آموزش رفع فیلتر اینستاگرام با تغییر زبان

آموزش رفع فیلتر اینستاگرام با تغییر زبان

اینستاگرام و قدرت آن

در دنیای پر از ارتباطات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین ابزارها برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها شناخته می‌شود. فضایی که هزاران میلیون کاربر از سراسر جهان از آن بهره می‌برند و فرصتی بی‌نظیر برای ارتباط، خلاقیت و انتشار دیدگاه‌ها فراهم می‌آورد. از زیبایی‌های طبیعت گرفته تا آخرین ترند‌های مد، اینستاگرام به ما امکان می‌دهد تا دنیایی پر از رنگ‌ها و خلاقیت را در کف دست خود داشته باشیم. با امکانات گسترده و ویژگی‌های منحصر به فردش، اینستاگرام به ما اجازه می‌دهد تا هر روز به دنبال زیبایی و الهام می‌گردیم، با دوستان و خانواده متصل می‌شویم و جهانی جدید از ایده‌ها و تجربیات را کشف می‌کنیم.

پس از نگاهی به دنیای پر هیجان اینستاگرام، می‌توان به راحتی تشخیص داد. که این شبکه اجتماعی نه تنها یک محل برای اشتراک‌گذاری عکس‌هاست. بلکه یک جامعه فعال و پویا است که توانایی تغییر و تحول را در افکار و دیدگاه‌ها دارد. در ادامه به بررسی رفع فیلتر کردن شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها با تغییر زبان آن می پردازیم. البته یکسری تکنیک ها برای ریز وجود دارند که نتیجه این کار را قطعی می کند.

دلیل فیلتر شدن اینستاگرام در ایران

اینستاگرام در ایران به دلیل اینکه به عنوان یک شبکه اجتماعی برای انتشار محتوای مختلف به ویژه محتوای سیاسی و فرهنگی استفاده می‌شود، توسط دولت ایران فیلتر شده است. از طرفی قوانین دولت ایران نیز محتوای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام را با دسترسی آزاد غیرممکن ساخته است. این ممنوعیت بیشتر به دلیل نگرش دولت به امنیت ملی و نگرش سیاسی برخی موضوعات است.

آموزش رفع فیلتر اینستاگرام با تغییر زبان

برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که به دلایلی مختلف نتوانسته اند فیلتر شکن های قوی را پیدا کنند. در این سایت همواره فیلتر شکن بدون قطعی را برای شما کاربران عزیز بصورت کاملا رایگان قرار می دهیم. اما در صورتی که قصد استفاده از فیلتر شکن برای ورود به اینستاگرام ندارید می توانید از راه حل ساده زیر استفاده کنید.

  1. روشن کردن یک وی پی ان موقتی : قدم اول برای رفع اینستاگرام روشن کردن یک فیلتر شکن موقتی برای ورود به اینستاگرام و اعمال یکسری تغییرات در آن.
  2. خاموش کردن وی پی ان : در مرحله دوم حتما وی پی ان خود را خاموش کنید. توجه داشته باشید که فرایند را باید دقیق طی کنید.
  3. تغییر زبان اینستاگرام : وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید سپس با ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام زبان آن را از فارسی یا هر زبان دیگری به زبان انگلیسی تغییر دهید.
  4. خارج شدن از برنامه اینستاگرام : در مرحله چهارم از برنامه اینستاگرام خارج شوید. سعی کنید بصورت کلی برنامه اینستاگرام را ببندید.
  5. روشن و خاموش کردن حالت پرواز گوشی : بعد از طی کردن دقیق مراحل بالا این بار باید گوشی را یکبار بر روی حالت پرواز قرار دهید. چند ثانیه ای صبر کنید و آن را از حالت پرواز خارج کنید.
  6. ورود مجدد به اینستاگرام : در مرحله نهایی با انجام تمامی تکنیک های بالا به ترتیب گفته شده مجدد وارد برنامه اینستاگرام شوید. تبریک میگم اینستاگرام شما رفع فیلتر شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *