دانلود رابو وی پی ان دارای سرور های قدرتمند آمریکا

دانلود رابو وی پی ان دارای سرور های قدرتمند آمریکا

آموزش نصب و راه اندازی همراه با تست سرعت رابو وی پی ان

برای عبور از فیلترینگ و استفاده بهینه از اینترنت و شبکه های اجتماعی قطعا نیاز به یک فیلتر شکن یک امر عادی است. رابو وی پی ان فیلتر شکنی ساده و رایگان جهت از بین بردن تحریم های اینترنت و دور زدن آن ها در اختیار شماست. قصد ما بررسی کامل و تست سرعت این فیلتر شکن است.

دانلود رابو وی پی ان دارای سرور های قدرتمند آمریکا

رابو وی پی ان دارای محیط نرم افزاری ساده

یکی از ویژگی های مثبت این فیلتر شکن ساده بودن رابط کاربری آن است. طوری که هرشخصی میتواند براحتی سرور های دلخواه خودش را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

دارای پنج سرور نسبتا قوی آمریکا

همان طور که قبلا اشاره کردیم سرور های آمریکا جزء سرور های قدرتمند و محبوب بسیاری از افراد است. زیرا این سرور ها به راحتی همه تحریم ها را دور می زنند. در عکس زیر کامل مشخص است که شما به انتخاب خودتون میتوانید سرور دلخواهتون رو انتخاب کنید. منتهی یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن عدم نمایش پینگ و قدرت سرور هاست. همچنین عدم داشتن انتخاب خودکار سرور قوی نیز خودش یک نقطه ضعف محسوب میشود.

دانلود رابو وی پی ان دارای سرور های قدرتمند آمریکا

رابو وی پی ان حاوی آگهی های درون برنامه

این فیلترشکن هم همچون سایر فیلتر شکن های رایگان حاوی آگهی های درون برنامه است. اما با این تفاوت که آگهی های آن کم و مدت زمان کمی نهایت 10 ثانیه را از کاربر به خود اختصاص میدهند.

فیلم تست سرعت کانکت شدن و سرعت آپلود و دانلود

در این فیلم هم با محیط برنامه آشنا میشید هم سرعت آپلود و دانلود آن را میبینید.

همان طور که در فیلم مشاهده میکنید سرعت دانلود آن خوب و قابل قبول است. و قطعا شخصی که از این فیلتر شکن جهت دانلود استفاده میکند نمیتوان گفت کاملا راضی میشود ولی برای دانلود فایل هایی که حجم ن چندان بالایی دارند کفایت میکند.

متاسفانه سرعت آپلود آن قابل قبول نیست و سرعت چندان بالایی ندارد. همین موضوع ممکن است کاربر رو از استفاده کردن منصرف کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *