برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود وی پی ان Kgf Fast VPN + دارای سرور های خارجی قوی

نحوه اجزای وی پی ان Kgf Fast VPN در اندروید

بسیاری از کاربران به اشتبا دنبال وی پی ان های بسیار پیشرفته هستند. اما بصورت کلی آن ها می توانند از لحاظ امنیتی بسیار قدرتمند باشند اما وی پی ان هایی نیز هستند که می توانند عملکرد های آن ها را بصورت کاملا رایگا نبه کاربران خود ارائه دهند. فیلتر شکن Kgf Fast VPN ابزاری رایگان و در دسترس عموم است که براحتی می توانند بوسیله آن تمامی محدودیت های ایجاد شده اینترنتی خود را از بین ببرند. برای استفاده و راه اندازی آن در اندروید نیازی به هیچ پیش زمینه ای نمی باشد.

زیرا افراد تنها با دانلود و نصب این وی پی ان می توانند از تمامی خدمات این نرم افزار بهره مند شوند. بیشتر کارایی و تمرکز سازنده این برنامه بر روی سرعت و سادگی بوده است. از این رو توجه زیادی بر روی محیط نرم افزاری آن نداشته است. به همین دلیل دارای محیطی تقریبا ساده و دلپسند می باشد. کاربران براحتی می توانند به بهترین لیست های این وی پی ان در کمترین زمان دسترسی داشته باشند. زیرا افراد برای استفاده از این وی پی ان نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشند. شیوه اتصال به سرور های این برنامه نیز بسیار آسان می باشد.

بررسی بخش UPDATE در Kgf Fast VPN

یکی از بخش های این وی پی ان بخش آپدیت آن است. بسیاری از وی پی ان ها برای آپدیت شدن آن ها از طرف کاربران مجبورند به گوگل پلی مراجعه کنند. این وی پی ان براحتی به کاربران و مشتریان خود اجازه می دهد با لمس این بخش برنامه خود را آپدیت کنند. این بصورت کلی مزیت هایی را برای کاربران و سازنده این وی پی ان دربر دارد که به شرح زیر می باشد :

  1. مزیت برای کاربران : این ویژگی باعث می شود در تایم افراد کاملا صرفه جویی کند و در کمترین زمان افراد برنامه ی خود را بروزرسانی کنند. همچنین می توانند جدید ترین نسخه آن را سریع تر دانلود کنند تا بتوانند از بهترین نسخه آن استفاده کنند.

  1. مزیت برای سازنده : همچنین مزیت هایی نیز برای سازنده دارد که یکی از آن ها می تواند ماندگاری کاربران برای آن باشد. زیرا افراد می توانند به جدید ترین سرور های این وی پی ان دستری داشته باشند. و به همین دلیل درون این فیلتر شکن ماندگار تر خواهند بود. زیرا با اتصال به جدید ترین سرور های این وی پی ان از سایر فیلتر شکن های دیگر کاملا بی نیاز می باشند.

بررسی دید عموم + تست سرعت

بیشتر افرادی که از این وی پی ان استفاده کرده اند حس رضایتمندی به آن داشته اند. در بسیاری از موارد نیز افرادی بوده اند که نظرات منفی را درباره این برنامه منتشر کرده اند. اما بصورت کلی افراد از این وی پی ان راضی بوده اند. یکی از نکات مهم درباره دید عموم این وی پی ان این است که افراد در گذشته از این وی پی ان بسیار ناراضی بوده اند اما به مرور این وی پی ان عملکرد خود را بهینه سازی کرده است.

لینک دانلود فیلتر شکن Kgf Fast VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

8 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

8 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

14 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

14 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

15 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

15 ساعت ago