دانلود وی پی ان چین VPN China

دانلود وی پی ان چین VPN China

آموزش کامل دانلود وی پی ان چین VPN China

یکی از نیاز های اساسی کاربران برای دسترسی به سایت های خارجی در داخل ایران استفاده از یک فیلتر شکن قوی می باشد. وی پی ان چین VPN China می تواند یکی از ابزار های قدرتمند برای کاربران باشد. که براحتی بتوانند به سایت های خارجی و سایر برنامه های خارجی دسترسی داشته باشند. این برنامه با استفاده از رمزنگاری قوی که درون خود دارد امنیت کاربران را تا درصد بسیار بالایی تضمین می کند. همچنین با ارائه بهترین سرور ها به کاربرانی که از آن استفاده می کنند می تواند بهترین خود را به نمایش بگذارد.

دانلود وی پی ان چین VPN China

این فیلتر شکن دارای تیم توسعه دهنده بسیار قوی می باشد. بروزرسانی های مداوم و تغییر سرور ها بصورت روزانه از فعالیت های گسترده آن ها به حساب می آید. این تیم با توجه به بررسی های انجام شده امنیت کاربرانی که از این اپ استفاده می کنند را در اولویت خود قرار داده اند. از این رو با ارائه سرور های قوی و همچنین بسیار ایمن توانسته اند نظرهای مثبت را از طرف کاربران برای خود ایجاد کنند. در ادامه به بررسی سه ویژگی اصلی این نرم افزار می پردازیم تا کاربران براحتی بتوانند از آن ها استفاده کنند.

باز کردن قفل محتوای مسدود شده با VPN China

یکی از بارزترین ویژگی‌ های فیلترشکن‌ های VPN این است که به کاربران امکان می‌ دهند تا به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کنند. در چین و حتی ایران، بسیاری از وب‌ سایت‌ ها نظیر گوگل، فیسبوک، توییتر و یوتیوب، به دلیل سیاست‌ های سخت‌ گیرانه دولت، در دسترس نیستند. با استفاده از وی پی ان چین، کاربران می‌ توانند این موانع را پشت سر بگذارند و به اطلاعات و خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این نرم افزار به‌ وسیله ایجاد یک تونل امن برای تبادل داده‌ها، ترافیک اینترنتی کاربران را از طریق سرور های خارجی مسیریابی می‌ کند.

دانلود وی پی ان چین VPN China

تغییر آدرس IP با اتصال به وی پی ان چین

ویژگی دیگری که این نرم افزار ارائه می‌ دهند، تغییر آدرس IP است. آدرس IP به منزله شناسنامه دیجیتال هر کاربر در دنیای آنلاین است و می‌ تواند موقعیت جغرافیایی او را به‌ سادگی نمایش دهد. با استفاده از VPN، کاربران می‌ توانند به سرور های واقع در نقاط مختلف جهان متصل شوند، که به این ترتیب آدرس IP اصلی خود را پنهان کرده و یک آدرس IP جدید دریافت می‌ کنند.

بدون محدودیت ترافیک

بصورت کلی عدم محدودیت بر روی ترافیک اینترنتی از ویژگی های پرقدرت دیگر این نرم افزار می باشد. برخی از ارائه‌ دهندگان خدمات VPN ممکن است محدودیت‌ هایی را بر روی مقدار داده‌ هایی که کاربران می‌ توانند استفاده کنند، اعمال کنند. اما فیلترشکن‌ های باکیفیت و معتبر عموماً شرایطی فراهم می‌ آورند که کاربران بدون هیچ‌ گونه محدودیتی در ترافیک، بتوانند از خدمات آن‌ها بهره‌ مند شوند. این ویژگی برای کاربرانی که به‌طور مداوم به اینترنت متصل هستند، نظیر کاربرانی که به تماشای ویدئو، دانلود فایل‌ ها یا انجام کارهای آنلاین مختلف می‌ پردازند، بسیار مفید است.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN China

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *