برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود نسخه پرو فیلتر شکن VPN XLock Pro

اتصال به سرور های نسخه پرو فیلتر شکن VPN XLock Pro

یکی از فیلتر شکن هایی که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد VPN XLock Pro می باشد. این وی پی ان دارای اتصالی قدرتمند و فوق سریع می باشد. کاربران براحتی می توانند از این ابزار استفاده کنند. نسخه پرو فیلتر شکن دارای ویژگی های قدرتمندی می باشد. افراد می توانند از نسخه های دیگر این وی پی ان نیز استفاده کنند. این نرم افزار برای امنیت بیشتر و همچنین عبور آسان از محدودیت های ایجاد شده در اینترنت ایجاد شده است. کاربران براحتی می توانند از آن به این منظور استفاده کنند.

این VPN با رمزگذاری قدرتمند داده‌ های شما، امکان حفاظت از اطلاعات حساس را فراهم می‌ کند و از دسترسی افراد غیرمجاز به این اطلاعات جلوگیری می‌ نماید. همچنین می‌توانید به محتوای محدود و بلوکه شده در مناطق خاص دسترسی پیدا کنید. این امکان به ویژه برای کاربرانی که در کشورهای دارای سانسور اینترنتی زندگی می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود. هنگام استفاده از شبکه‌های عمومی، مانند Wi-Fi های رایگان در فرودگاه‌ ها یا کافی‌شاپ‌ ها، VPN XLock Pro می‌ تواند به محافظت از اطلاعات شما کمک کند و از نفوذ هکرها جلوگیری نماید. از این رو یک ابزار فوق قدرتی می باشد که کاملا مورد تایید است.

بررسی و دانلود نسخه پرو فیلتر شکن

نسخه پرو یک فیلتر شکن طبیعتا دارای ویژگی های قدرتمندتری می باشد که کاربران با استفاده از آن می توانند تجربه بهتری از یک وی پی ان داشته باشند. این نرم افزار بصورت پرو در گوگل پلی انتشار یافته است. از این رو دارای ویژگی های قدرتمندتری نیز می باشد. یکی از ویژگی هایی که یک نوع برتری بر نسخه ساده این وی پی ان است پایدارتر بودن سرور های این برنامه است. این ویژگی می تواند بسیار مهم و قابل اهمیت باشد از این رو در این نسخه توجه زیادی بر این بخش شده است.

بررسی محدودیته های PN XLock Pro

  • کاهش سرعت : بسته به موقعیت جغرافیایی کاربر و کشوری که VPN به آن متصل می‌ شود، ممکن است سرعت اینترنت کاهش یابد. این موضوع به ویژه در مواقعی که پهنای باند محدود است، مشهودتر خواهد بود.
  • محدودیت در دسترسی به برخی سرویس‌ ها: برخی سرویس‌ های آنلاین ممکن است دسترسی به آن‌ ها از طریق VPN را محدود کرده باشند. این موضوع می‌ تواند برای کاربرانی که به این سرویس‌ ها نیاز دارند، مشکل‌ ساز باشد. در برخی از فیلتر شکن ها با خارج کردن برخی از برنامه ها می توانستند این ویژگی منفی را از بین ببرند. که متاسفانه این وی پی ان از این ویژگی برخوردار نمی باشد.
  • هزینه‌های استفاده : در حالی که استفاده از VPN XLock Pro ممکن است در برخی موارد رایگان باشد، اما نسخه‌ های پیشرفته‌ تر و پرقدرت‌ تر این ابزار، ممکن است هزینه‌ های اشتراک داشته باشند که برای برخی کاربران مقرون به صرفه نباشد.

دریافت لینک دانلود نسخه پرو فیلتر شکن

برای دانلود این وی پی ان براحتی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN XLock Pro

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

17 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

18 ساعت ago