برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن V2ray

درباره فیلتر شکن قدرتمند V2ray

یکی از وی پی ان های قدرتمندی که بیشتر افراد در این برهه از آن استفاده می کنند و دارای خواهان بسیار زیادی برای رفع فیلترینگ و تحریم های دیجیتالی می باشد فیلتر شکن V2ray است. این ابزار که بیشتر افراد در اوایل فکر می کردند یک پروتکل VPN است دارای قدرت بسیار زیادی می باشد. برخلاف تصور این افراد این وی پی ان مجموعه ای از ابزار ها برای دسترسی به آزادی اینترنت به حساب می آید. که کاربران بوسیله آن براحتی می توانند تمامی محدودیت های اینترنتی را از بین ببرند. این نرم افزار در حال حاظر بالای 10 میلیون نصب را در گوگل پلی داشته اشت.

هدف ابتدایی سازنده این نرم افزار دسترسی آزادانه مردم چین ابه تمامی منابع اینترنت بوده است. که به مرور زمان در سایر کشور های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. در ایران هم این وی پی ان توانسته است افراد بسیار زیادی را به خود جذب کند. و زمینه ساز کسب و کارهایی بی شماری در میان برخی از کشور ها شده است. از این رو با توجه به این توضیاحت مشخص می شود که این وی پی ان به عنوان یک ابزار برای دسترسی افراد به اینترنت بوده است. در بررسی میزان رضایت افراد از این نوع فیلتر شکن باید اضافه کنم. که بیشتر افرادی که از آن استفاده کرده اند حس رضایتمندی به آن داشته اند.

بررسی اهداف اصلی V2ray

همان طور که اشاره کردیم اولین و مهم ترین هدف این فیلتر شکن دادن دسترسی آزاد به کاربران چینی در فضای دیجیتالی بوده است. اما این تنها هدف این وی پی ان در دراز مدت نبوده است زیرا یک نوع فیلتر شکن با برنامه ریزی همه جانبه بوده است. یکی دیگر از هدف های این وی پی ان که باعث شده است افراد زیادی خواهان استفاده از آن باشند سادگی استفاده از پروتکل وی پی ان شادوکس بوده است. بنابراین می توان این نرم افزار را فراتر از یک وی پی ان ساده در نظر گرفت زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی درون خود می باشد.

ویژگی Dockodemo door در V2ray چیست؟

این ویزگی باعث می شود تمامی اتصالات ورودی به یک نقطه مشخص منتقل شوند. به تعبیری دیگر همانند یک پروکسی سفاف عمل می کند که می تواند برای کاربران در خصوص رفع تمامی تحریمات دیجیتالی نقش مهمی ایفا کند.

تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

این وی پی ان برخلاف سایر فیلتر شکن ها ممکن است برای افراد مبتدی دارای محیط نرم افزاری بسیار پیچیده ای درون خود باشد. که ممکن است افرادی بسیار کم بتوانند از تنظیمات درون برنامه ای این نرم افزار سردربیاورند. اما به دلیل ایجاد ویژگی کپی کانفیگ و همچنین پیست کردن آن بصورت اتوماتیک با یک لمس درون برنامه کارایی این وی پی ان بیش از پیش برای افرادی که می خواهند از آن استفاده کنند آسان و کاربردی شده است. بصورت کلی برخی از کانفیگ های دارای سرعت بسیار زیادی می باشند بخصوص آن هایی که بدون هیچ واسطه ای خریداری شده اند.

لینک دانلود فیلتر شکن V2ray

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago