برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن V2ray NG

دانلود مستقیم فیلتر شکن پر قدرت V2ray NG از گوگل

وجود تحریم های سخت در کشور های هموچن چین سبب شد که افرادی رو به ایجاد برنامه ای قدرتمند کنند. که بتواند با امنیتی بالا کاربران را از تحریمات ایجاد شده دیجیتالی نجات دهد. هر روزه اطلاعات اینترنتی بیش از پیش افزایش پیدا می کند و نیاز افراد به آن بیشتر می شود. از این رو تحریم گذاشتن بر روی برخی وب سایت ها موجب می شود افراد نتوانند عملکرد بهترین در این فضا داشته باشند. فیلتر شکن V2ray NG یک ابزاری بسیار قدرتمند ساخته شده توسط افراد چینی می باشد که براحتی توانایی رفع این محدودیت ها را درون خود دارد.

این نرم افزار یک ابزار بدون نقص و مجموعه ای از ویژگی های مثبت است که کاربران می توانند از آن به عنوان راهی برای عبور از تحریم ها استفاده کنند. برای استفاده از این فیلتر شکن ابتدا باید آن را دانلود و نصب کنید. که برای سیستم عامل های مختلفی از جمله آندروید و آیفون طراحی و بهینه شده است. بعد از نصب آن کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. رابط کاربری آن در عین سادگی می تواند برای بسیاری از کاربران پیچیده باشد. و افراد باید یکسری اطلاعات فنی داشته باشند تا بتوانند از این ابزار استفاده کنند. البته راهی دیگر نیز موجود است که کاربران براحتی می توانند به این وی پی ان متصل شوند.

آموزش نصب و استفاده از V2ray NG

برای استفاده از این وی پی ان ابتدا آن را برای گوشی خود با توجه به سیستم عاملی که از آن استفاده می کنید دانلود کنید. برای دانلود مستقیم آن می توانید از لینک آخر مقاله استفاده کنید. افرادی که فروشنده های سرور های این وی پی ان هستند فایلی را به اسم vmess در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا بتوانند از آن برای دسترسی به اینترنت آزاد استفاده کنند. کاربران باید این فایل را کپی و در برنامه خود پیست کنند که با گزینه از کلیبورد وارد شود کاملا ساده و امکان پذیر می باشد. بعد از آن باید بر روی اتصال کلیک کنند تا فرایند بصورت اتوماتیک اجرا شود.

V2ray NG پرسرعت برای همه دستگاه ها

با توجه به بررسی های انجام شده درباره این وی پی ان بیشتر افرادی که از آن استفاده کرده اند از آن راضی بوده اند. کاربران از این وی پی ان در بیشتر سیستم عامل های خود از آن استفاده می کنند. زیرا کاربران می توانند این نرم افزار قدرتمند را حتی برای ویندوز و کامپیوتر خود نصب کنند. همچنین می توانند از آن در گوشی های خود استفاده کنند که کار با آن برای افرادی که تجربه استفاده از آن را داشته اند بسیار ساده می باشد.

بررسی ویدیویی محیط نرم افزار و تست سرعت

سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان با توجه به سرور هایی که فروشندگان آن در اختیار کاربران قرار می دهند ممکن است متفاوت باشد. اما بصورت کلی دارای عملکردی بسیار مفید می باشد.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت بسیار بالایی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن V2ray NG

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

8 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

8 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

9 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

9 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

10 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago