برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جگوار + بررسی و تست سرعت

نصب فیلتر شکن جگوار برای استفاده از اینستاگرام

در دنیای امروز، با پیشرفت فناوری و ارتباطات، استفاده از اینترنت برای بسیاری از افراد امری ضروری شده است. اما متأسفانه، در بسیاری از کشورها و محیط‌های آنلاین، محدودیت‌ها و فیلترها بر روی دسترسی به برخی از وبسایت‌ها و خدمات آنلاین وجود دارد. بدون شک، تحریم شکن ها یا VPN همچون فیلتر شکن جگوار نقش بسیار مهمی در تجربه کاربری آنلاین ما ایفا می‌کنند.

یکی از فیلتر شکن های محبوب و پرکاربرد برای دسترسی به اینستاگرام و دیگر خدمات آنلاین در کشورهایی که تحریم ها بر روی آن‌ها اعمال شده است، فیلتر شکن جگوار است. با استفاده از فیلتر شکن جگوار، کاربران قادر خواهند بود به سادگی و به صورت ناشناس به اینستاگرام دسترسی پیدا کنند و با دوستان و خانواده‌شان در ارتباط باشند.

عدم نمایش سرور ها در فیلتر شکن جگوار

یکی از نقطه ضعف های این فیلتر شکن عدم نمایش سرور های آن است. طوری که کاربر از اینکه به کدام سرور متصل است بی خبر است و طبیعتا اطلاع از اینکه به کدام سرور متصل است همواره برای کاربر اهمیت داشته است.

نمیتوان گفت بعد اتصال به این فیلتر شکن به چه سروری متصل شده اید. منتهی بررسی که ما انجام دادیم در صورت اتصال میتوان گفت سرعت نسبتا خوبی دارد و قابل قبول است.

 

امتیاز کم و نارضایتی کاربران در گوگل پلی

با توجه به نظرات و امتیازهای نارضایتی کاربران در گوگل پلی، مشخص است که این اپلیکیشن هنوز به اندازه کافی بهینه نشده است. در امتیازهای کم به این اپلیکیشن، برخی کاربران به نقاطی مانند عدم سرعت مناسب ، گزینه‌های محدود و کمبود به روزرسانی‌ها اشاره کرده‌اند. گاهی اوقات، فیلترشکن جگوار قادر به دسترسی به بعضی از سایت‌ها و خدمات نمی‌باشد که این نیز یک مشکل عمده است.

با این حال، ارزیابی‌ها و امتیازهای کاربران ممکن است بر اساس تجربیات شخصی و محدودیت‌هایی که هر فرد با آن روبه‌رو می‌شود، متفاوت باشد. مراقبت از امنیت و حریم خصوصی کاربران نیز اهمیت زیادی دارد و باید به این موضوعات همواره توجه ویژه‌ای شود. به هر حال، گرچه برخی از کاربران در مورد فیلترشکن جگوار نارضایتی مطرح کرده‌اند. اما می‌توانید با خواندن نظرات و بررسی‌های بیشتر در مورد این اپلیکیشن، به تصمیم‌گیری مناسبی دست پیدا کنید.

رفع تمام تحریم ها فقط با یک کلیک

یکی از نقاط قوت این فیلتر شکن رابط کاربری ساده و راحت آن است. بیشتر vpn ها به دلیل رابط کاربری پیچیده مورد انتقاد کاربران قرار میگیرند. ولی سازنده این فیلتر شکن این را خوب درک کرده که محیط فیلتر شکن باید ساده و کاملا آسان باشد.

شما با تنها یک کلیک به سرور ها متصل شده و میتوانید رایگان از آن استفاده کنید. همچنین اتصال پایدار این فیلتر شکن نیز یکی دیگر از مزیت های اون محسوب میشود.

 

سرعت دانلود و آپلود وی پی ان جگوار + فیلم تست جگوار با برنامه speedtest

برای اطمینان از کیفیت و عملکرد بهینه این فیلترشکن، تست سرعت دانلود و آپلود آن بسیار اهمیت دارد. تست سرعت با استفاده از برنامه‌های مخصوص وب، مانند Speedtest، به کاربران امکان می‌دهد سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بررسی کنند. با انجام این تست، می‌توان مطمئن شد که فیلترشکن جگوار به طور کامل برای عبور از محدودیت‌های دسترسی بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد یا نیاز به بهبود دارد. در فیلم زیر باهم مشاهده میکنیم.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود فیلتر شکن جگوار خوب و قابل قبول است. ناگفته نماند که تست آن با اپراتور های مختلف ممکن است نتایج متفاوتی نیز داشته باشد.

سرعت آپلود آن زیاد خوب نیست ولی تقریبا همه فیلتر شکن ها در آپلود ضعیف عمل میکنند. به صورت کلی میتوان گفت نسبت به سایر فیلتر شکن ها سرعت خوبی دارد. و شاید اندکی لازم به بهینه سازی از جانب سازنده آن باشد.

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

4 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

4 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

5 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

5 ساعت ago

Activity Status در اینستاگرام و نحوه غیر فعال کردن آن

Activity Status در اینستاگرام یکی از قابلیت‌ های پرکاربرد این پلتفرم است که به کاربران…

5 ساعت ago

دانلود وی پی ان اتصال همیشگی Fly Proxy VPN

حفظ فعالیت آنلاین شما در هر نقطه از جغرافیا برای دسترسی راحت و عالی به…

19 ساعت ago